Beste,Onderstaand een korte beschrijving van mijn geschil met NMBS, waarvoor ik sinds mei al mails stuur naar NMBS customer support:1. Op 22 april boekte ik via NMBS een retourticket voor de Thalys tussen Brussel-Zuid en Amsterdam. Data voor deze reis waren 28 april - 1 mei, en de totale kost was EUR 248. Ik kreeg hiervoor een bevestigingsmail met booking reference MHFKHQW, customer number 24849796. Die zelfde dag beslisten we om de reis uit te stellen naar 12 t.e.m. 15 mei.2. Ik gebruikte de link Change your booking in de eerste bevestigingsmail om onze reis te herboeken. Ik kreeg hiervan meteen een nieuwe bevestigingsmail, waarvan ik ook de tickets downloadde en afdrukte (zie bijlage/afbeelding). Wat ik toen niet had gezien was dat de data in het veld Price and booking details er bizar uit zagen. Nadien herkende ik deze velden als ABAP-variabelen uit het NMBS SAP-systeem. Er moet dus iets fout gelopen zijn op het NMBS-boekingssysteem. Ik had ook niet gemerkt dat de tickets die ik downloadde uit deze mail niet de nieuwe, maar de originele tickets waren. 3. Op de Thalys zelf werden onze tickets natuurlijk niet aanvaard, omdat ze voor 2 weken eerder waren.4. Op de Thalys zelf hebben wij nieuwe tickets en een toeslag moeten betalen, en moesten we nieuwe retourtickets boeken.Het is duidelijk dat NMBS in fout is gegaan via foutieve boekingsmodule op hun website. Volgens NMBS moet ik dit echter met Thalys regelen, gezien het Thalys tickets waren.Wat moet ik doen om mijn geld terug te krijgen?Afbeelding van de bevestigingsmail:https://imgur.com/a/wqDREAT