Terug

Nintendo Switch Pokémon Violet NL

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Dreamland

22/01/2024

Op 17/01 heb ik enkele zaken gekocht in de Dreamland winkel te Lochristi waaronder “switch Pokemon violet NL”:Op het kasticket en op het prijsetiket op de rayon staat duidelijk NL. Bij thuiskomst bleek dat dit spel niet in de Nederlandse taal kan gespeeld worden.Ik begrijp niet waarom deze verwarring wordt gecreëerd, temeer omdat Dreamland online dan nog hetzelfde spel verkopen met de vermelding “ENG”. Dan zou je toch verwachten als er NL bijstaat in de winkel, dat het in het Nederlands kan gespeeld worden. Dreamland wil het spel niet terugnemen.

Berichten (5)

Dreamland

Naar: A. D.

24/01/2024

Beste, Deze spel kan in het Nederlands gespeeld worden. De taal dat je hoort is Engels, maar je kan voor ondertiteling in het Nederlands kiezen. Deze kan dus effectief in het Nederlands gespeeld worden. Ik wens jullie nog een fijne dag verder. Met vriendelijke groeten Maxime Medewerker klantendienst +32(0)2 887 26 26 Jozef Huysmanslaan 59 - 1651 Lot www.dreamland.be/klantenservice

A. D.

Naar: Dreamland

24/01/2024

Dag Maxime,Het is nog steeds niet gelukt om Nederlandse ondertitels te zien, ik ga er dus vanuit dat jullie mij de ENG versie hebben meegegeven. Kan je dit intern escaleren? Ik wil het gerust gaan tonen in de winkel te Lochristi zodat jullie zekerheid hebben.Mvg,Arne

Dreamland

Naar: A. D.

25/01/2024

Beste, ik heb dit online gevonden Als je de taal van een Nintendo Switch-spel wilt wijzigen, moet je naar de console-instellingen gaan en de taal selecteren die je wilt gebruiken. De taal die je kiest, wordt toegepast op alle spellen die je op de console speelt. Is je Nintendo Switch in het Nederlands ? Als deze niet in het Nederlands is zal je deze eerst moeten veranderen in je setting, het spel zal automatische in het Nederlands gezet worden na dat je dit gedaan hebt. MVG Met vriendelijke groeten Maxime Medewerker klantendienst +32(0)2 887 26 26 Jozef Huysmanslaan 59 - 1651 Lot www.dreamland.be/klantenservice

A. D.

Naar: Dreamland

25/01/2024

Dag Maxime,Het toestel staat op Nederlands en toch verschijnen geen NL ondertitels. Ik zou dit graag door jullie laten vaststellen, kan ik dit gaan tonen in de winkel te Lochristi?Mvg,Arne

Dreamland

Naar: A. D.

25/01/2024

Beste, Ik heb contact opgenomen met de DreamLand Winkel van Lochristi, deze zijn op hoogte van het verhaal zij zullen het met jullie samen bekijken en kijken wat ze voor u kunnen doen. Ik wens je nog een fijne dag verder. Met vriendelijke groeten Maxime Medewerker klantendienst +32(0)2 887 26 26 Jozef Huysmanslaan 59 - 1651 Lot www.dreamland.be/klantenservice


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform