Geachte mevrouw/heer,
Op 11 Nov 2024 heb ik in uw online winkel een Skechers schoenen (Bestelnummer 11003125805385) gekocht, waarbij ik het bedrag van 77.99€ nog moet betalen.
Bij de levering van het product, die plaatsvond op 13 Nov 2024, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 18 Nov 2024 artikel teruggestuurd en bestaat op tracking ook dat artikel opgehaald door postbedrijf.
Na meerdere contacten krijg ik nog steeds betalingsherinnering en u antwoordde dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd.
Ik zou graag jullie vriendlijk vragen dit betaling annuleren, want ik heb artikel geretourneerd en alle nodige info naar jullie heb gestuurd.
Ik heb retourbewijs en ik kan niet geretourneerde artikel nog eens betalen.
Anders ik zal klacht indienen via externe bedrijf en een oplossing zoeken op juridische basis.
Met vriendlijke groeten,
Nijat Huseynov.
Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.