Zie hierbij mijn mail verzonden naar Hubo België gisteren en naar de invoerder: Geachte,Ik wil asap van jullie een oplossing voor het volgende gestelde probleem. Even factueell: op 19 /05/2018 koop ik een grasmaaier van het merk Powerplus type POWXG60245 - 173cc bij Hubo Lier aan (ziie factuur bijlage)Dezelfde dag monteer ik de machine en rijd ik mijn gazon af. Zonder enig probleem Hetzelfde doe ik op 26/05. Het gazon wiordt voor een tweede keer afgereden. Ik stel vast aan het einde van de rit dat de maaier niet meer met dezelfde kracht als bij de eerste grasbeurt zichzelf vooruit trekt. Ik start de machine opnieuw op op 29/05 en stel dat de machine niet meer zichzelf vooruit trekt. M.a.w. het is geen zelftrekkende grasmaaier meer. Op donderdag 31/05 meld ik mij aan bij Hubo Lier waar de winkeldame mij niet kan helpen. Na overleg neem ik het initiatief en rijd dadelijk door van de winkel van Hubo Lier naar het iets verder gelegen hoofdkantoor van Varo - invoerder van Powerplus toestellen. Op de technische dienst is men verbaasd dat een splinternieuwe grasmaaier niet meer over de zelftrekkende functie beschikt (dat deze niet meer werkt). Dadelijk wordt de machine gecontroleerd. Blijkt dat de aandrijfriem niet meer op de aandrijfwieltjes zit waardoor deze niet meer zelftrekt. De machine wordt dadelijk herstelt. Op 2/06 begin ik vol goede moed terug mijn gazon te maaien. Nog niet halfweg stopt de grasmaaier opnieuw met trekken. Gevolg: de zelftrekkende functie werkt niet meer. Dame, Heer, dit is een nieuwe grasmaaier. Bij drie grasbeurten,valt deze machine twee keer stil. Anders gezegd , het is geen zelftrekkende grasmaaier meer. Integendeel! Deze dient geduwd te worden. U begrijpt dat mijn vertrouwen in de deugdzaamheid en bedrijfszekerheid van deze grasmaaier totaal weg is. Ik ben niet van plan om wekelijks naar Varo te rijden voor herstelling. En dan ook te moeten vaststellen dat ik steeds mijn gazon maar partieel kan afrijden. Ik vraag zéér dirngend en dit tegen woensdag 6 juni 2018 ten laatste een oplossing. Voor mij is er maar 1 oplossing: gezien de omstandigheden en doordat ik mijn vertrouwen kwijt ben in deze machine, betekent dit terugname van deze splinternieuwe , onbetrouwbare, bedrijfsonzekere grasmaaier. Ik wacht jullie voorstel in deze af! Mijn coördinaten ( mobile) vindt u hieronder. Geen antwoord is ook een antwoord en zal mij dan dwingen tot andere acties (vind ik niet leuk).