Terug

Nieuwe wasmachine Miele werkt niet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Molecule

07/11/2020

Beste,Wij kochten vorig weekend een nieuwe wasmachine van Miele bij Molecule.Wij hebben die zelf aangesloten op 3/11 en de installatie gids gevolgd. Bij het opstarten blijft de machine staan op Deutsch en kan er verder niets geselecteerd worden.Na contact met Miele werd er uiteindelijk een interventiedatum vooropgesteld (ma 23/11/2020).Dit wil zeggen dat we gedurende 3 weken zonder wasmachine zitten.Hierna heb ik ook contact genomen met Molecule, daar werd ons gezegd dat er volgende dinsdag een technieker kan langs komen, maar dat dit een betalende interventie is omdat wij de machine zelf hebben geinstalleerd !Kan hier door één van deze beide partijen een snellere herstelling onder waarborg bekomen worden ?

Berichten (2)

Molecule

Naar: J. V.

18/11/2020

Beste,Klant had ons inderdaad gecontacteerd voor het probleem met zijn wasmachine.Er was een afspraak vast gelegd op 10.11.20 maar klant heeft deze zelf opnieuwgeannuleerd.Het klopt inderdaad dat er bij ons voor plaatsingskosten wordt aangerekend.Klant had besloten dit niet te laten doen en dit zelf te doen. Wou dan toch dat deplaatsing werd gedaan dus geen probleem maar hiervoor moet dus inderdaadbetaald worden. Hetzelfde tarief zoals bij andere klanten.Deze week is onze technieker uitgevallen wegens ziekte. Ook volgende week zalhij nog niet terug zijn. Ik denk dat klant dus toch het snelst zal geholpen zijn via miele.Met vriendelijke groeten,Dienst na verkoopDienst Na Verkoop - Koopcenter Molecule (Cash Meubi Plus)Pareelstraat 78570 VichteOpeningsuren:maandag t.e.m. vrijdag: 9.30 - 12.30 en 13.15 - 18.15 uurzaterdag: 10 - 12.30 en 13.15 - 17.45 uurgesloten op donderdag zon- en feesagenwww.molecule.be

J. V.

Naar: Molecule

23/11/2020

Beste,Ik heb de herstelling van Molecule geweigerd omdat er extra kosten bij kwamen (alhoewel deze machine nieuw was en door ons op de juiste manier was geïnstalleerd). Ik had duidelijk gemeld dat het geen installatie betrof, maar een herstelling !De technieker van Miele is vandaag langs geweest en heeft de DOA-machine zonder problemen hersteld.Dit alles zonder extra kosten (toestel was ook nieuw en had nog niet gewerkt).Ik had van Molecule een professionelere aanpak verwacht.Wij hebben daar al bijna al onze huishoudmachines gekocht, maar dit zal voortaan niet meer het geval zijn.Wij maken voortaan ook geen mond-aan-mond reclame meer (alhoewel wij vlakbij wonen).Vriendelijke groeten,Jurgen Verspeelt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform