Terug

Nieuwe VISA kaart niet gekregen + fraude op oude VISA kaart

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Keytrade Bank

22/11/2019

Beste,Via deze weg wil ik persoonlijk een klacht indienen tegen Keytrade bank.Ik heb een nieuwe VISA kaart aangevraagd en deze zou op 7 oktober opgestuurd zijn.Na talrijke contacten met Keytradebank heb ik tot op vandaag - 22 november - nog steeds geen VISA kaart ontvangen.Na een telefoongesprek vandaag kreeg ik te horen dat deze naar een oud adres gestuurd werd.In mijn dossier staat nochtans het correct adres.Deze werd vóór de aanvraag van de VISA aangepast, en is tot op heden nog steeds niet gevalideerd door Keytradebank.Vandaag merk ik dat er talrijke transacties op mijn (oude/huidige) VISA rekening geregistreerd werden die niet door mij zijn gebeurd.Hiervoor heb ik mijn VISA kaart moeten blokkeren en als gevolg een betwisting via VISA moeten doorvoeren.Ook bovenstaande verhaal zal met VISA meegedeeld moeten worden.Ik vind het zeer vervelend dat ik bijna 2 maanden moet wachten op mijn nieuwe VISA kaart en dat daar bovenop frauduleuze transacties werden opgemerkt op mijn VISA rekening.Ik verlies hierdoor tijd en geld, terwijl dit eigenlijk geen probleem had moeten zijn was deze kaart op tijd naar het correct adres verstuurd.Ik hoop dat jullie mij hierin verstaan en samen met ons naar een gepast oplossing, niet alleen voor de emotionele maar ook financiële schade.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform