Terug

Nieuwe TV decoder niet installeerbaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Scarlet

18/10/2023

Scarlet meldde dat de nieuwe TV decoder (Scarlet TRIO) wordt uitgerold. Ik ontving inderdaad de nieuwe decoder maar deze is niet installeren.Zowel in e-mail waar de verandering bekend gemaakt wordt als in de 'installatiefolder', als in de ingesloten mededeling (brief?) stelt men dat het lijnnummer moet ingevuld worden.Op de mail staat inderdaad een vak 'lijnnummer' maar dat is niet ingevuld. In de brief of de gids is geen 'lijnnummer' ingevuld. Ettelijke pogingen om telefonisch contact te hebben mislukken (zelfs het GSM nummer -ook Scarlet-) wordt niet herkend! Twee meldingen op 'My Scarlet' bleven onbeantwoord. Een e-mail eveneens.Duizenden klanten van Scarlet moeten in dat geval zijn. Vroeger was de Scarlet helpdesk efficient. Nu Proximus Scarlet volledig overnam is het een totale ramp. Ik wil ook andere Scarlet klanten aanraden de betaling van hun facturen op te schorten tot zolang de service behoorlijk is en de box zonder vervelede poespas kan geïnstalleerd worden. Dat zal het enige zijn dat helpt.Scarlet (zegge Proximus) moet dit in orde brengen en een korting geven op de volgende factuur voor de uren werk die ik besteed heb om dat te melden en in orde te brengen. Een vergoeding van minstens € 150,00 is gepast. Ik schors intussen de betaling van mijn fazcturen op grond van de opschortende exceptie van niet-uitvoering.Johan Blomme.

Berichten (1)

Scarlet

Naar: J. B.

02/11/2023

Beste,We hebben de klacht CPTBE01899123-57 met als Scarlet referentie 15404302 in behandeling genomen.Er is een persoonlijke e-mail gestuurd naar het contact mail adres. In deze mail is uw lijnnummer meegedeeld.Tot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Kim v.Scarletscarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform