Terug

Nieuwe TV box waarbij je alle oude data verliest

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

P. A.

Naar: Telenet

22/08/2025

Telenet zet mij steeds harder onder druk om een nieuwe TV-decoder te installeren. Daarbij : - zeggen ze binnenkort de oude te zullen afsluiten - verlies ik alle opgenomen programma's - moet ik zelf installeren zo niet worden kosten aangerekend - sturen ze een klantensurvey waar ze informeren naar de reden van waarom je niet wil overstappen en op het einde stellen ze dat ze alle oude opgenomen programma's zullen overzetten omdat je een goede en oude klant bent. Bij informeren hiernaar trekken ze dit weer in als 'dat was een vergissing'.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform