Terug

Nieuwe simkaart werkt niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Mobile Vikings

29/11/2018

Op vrijdagavond 23/11 heb ik de vervangsimkaart van Mobile Vikings in mijn gsm ingevoerd (dat moest van hen vanwege hun vernieuwing). Alles leek daarna goed te werken.‘S nachts zet ik gsm uit en als ik hem zaterdagochtend 24/11 opzet krijg ik op mijn iPhone de boodschap “geen simkaart”.We hebben de Sim eruit gehaald en er terug ingestoken maar zonder succes. Ook in een andere gsm werkte ze niet, het ligt dus weldegelijk aan de simkaart en niet aan de gsm.Zaterdagochtend contact opgenomen met Mobile Vikings via sociaal media (bellen kan helaas niet meer) maar pas maandagavond een 1e reactie gekregen (tip om ze eens uit het toestel te halen). Hun volgende reactie waren vragen die ik beantwoord heb en sindsdien hoor ik niets meer van Mobile Vikings.Ik zit dus sinds zaterdagochtend zonder mobiele data en kan niet bellen of gebeld worden. Dit is een verschrikkelijk gevoel in deze maatschappij en het feit dat ze niks meer van zich laten horen geeft me helemaal een gevoel van in de steek gelaten worden. Ik ben ten einde raad. Iedereen uit men omgeving zegt dat ik een nieuwe simkaart moet krijgen. Dat lijkt me inderdaad een eenvoudige oplossing maar Mobile Vikings negeert me de laatste dagen en dat is zeer frustrerend. Het lijkt uitzichtloos..

Berichten (2)

Mobile Vikings

Naar: A. C.

29/11/2018

Bedankt om ons te contacteren. HalloKlachtenbox,Bedankt om ons te contacteren. We hebben je vraag goed ontvangen, en je zal zo snel mogelijk je antwoord krijgen. Ondertussen zou onze behulpzame bot je het juiste antwoord misschien al kunnen geven: Als je het antwoord op je vraag hieronder terugvindt, klik je op "Ja, mijn aanvraag sluiten". Let wel op: als je dat doet, gaan we ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt, en zullen we geen antwoord meer sturen.Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Ik heb mijn simkaart niet gekregen. Wat moet ik doen?s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/211552149?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTM0MTAxLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDYwNTkzNzgsImFydGljbGVzIjpbMjExNTUyMTQ5LDM2MDAwMDIzOTk5NywyMTIxNTg4ODVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNTQ2MTE3MjUyfQ.1y648CbDYkj5JJWv0XMSg6443cKXo4ZMhc73LtmgKRYJa, mijn aanvraag sluitens:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/211552149?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTM0MTAxLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDYwNTkzNzgsImFydGljbGVzIjpbMjExNTUyMTQ5LDM2MDAwMDIzOTk5NywyMTIxNTg4ODVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNTQ2MTE3MjUyfQ.1y648CbDYkj5JJWv0XMSg6443cKXo4ZMhc73LtmgKRY----------------------------------------------Worden al mijn contacten op mijn huidige simkaart overgezet op de vervang-simkaart?s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360000239997?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTM0MTAxLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDYwNTkzNzgsImFydGljbGVzIjpbMjExNTUyMTQ5LDM2MDAwMDIzOTk5NywyMTIxNTg4ODVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNTQ2MTE3MjUyfQ.1y648CbDYkj5JJWv0XMSg6443cKXo4ZMhc73LtmgKRYJa, mijn aanvraag sluitens:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360000239997?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTM0MTAxLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDYwNTkzNzgsImFydGljbGVzIjpbMjExNTUyMTQ5LDM2MDAwMDIzOTk5NywyMTIxNTg4ODVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNTQ2MTE3MjUyfQ.1y648CbDYkj5JJWv0XMSg6443cKXo4ZMhc73LtmgKRY----------------------------------------------Wat moet ik doen als ik mijn simkaart heb gekregen?s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/212158885?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTM0MTAxLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDYwNTkzNzgsImFydGljbGVzIjpbMjExNTUyMTQ5LDM2MDAwMDIzOTk5NywyMTIxNTg4ODVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNTQ2MTE3MjUyfQ.1y648CbDYkj5JJWv0XMSg6443cKXo4ZMhc73LtmgKRYJa, mijn aanvraag sluitens:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/212158885?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTM0MTAxLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDYwNTkzNzgsImFydGljbGVzIjpbMjExNTUyMTQ5LDM2MDAwMDIzOTk5NywyMTIxNTg4ODVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNTQ2MTE3MjUyfQ.1y648CbDYkj5JJWv0XMSg6443cKXo4ZMhc73LtmgKRY---------------------------------------------- Viking groet, De Mobile Vikings crew Aanvraag 934101 Klacht: Nieuwe simkaart werkt niet (CPTBE00558907-90) ----------------------------------------------Klachtenbox, 29 nov. 22:00 CET ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Werk je aanvraag bij door te antwoorden op deze e-mail. E-mail en telefoonMaandag tot vrijdag 8:30 tot 12:00 - 12:30 tot 17:00Sociale mediaMaandag tot vrijdag 8:30 tot 22:00Zaterdag en zondag 10:00 - 22:00 Unleashed nv • Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, BE • 078 353 033   This email is a service from Support.

Mobile Vikings

Naar: A. C.

05/12/2018

- Typ uw reactie boven deze regel - Je aanvraag werd gea¼pdatet. HalloKlachtenbox, Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek. Viking groet, De Mobile Vikings crew ----------------------------------------------Tijs, 5 dec. 16:45 CETBeste,Bedankt voor je mail.Gelieve voor klachten contact op te nemen met de ombudsdienst voor Telecommunicatie indien dit nodig is.Ik zie namelijk dat uw probleem intussen opgelost raakte en dat verbruik weer mogelijk is.Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren.Kind regards,DanielleMobile Vikings crew members:mobilevikings.beHours of operation: Monday to Friday from 8:30 to 12:00 and from 12:30 to 17:00.Follow us on Twitter: www.twitter.com/mobilevikingsBEOr set sail to our Facebook page: www.facebook.com/mobilevikingsQuestions? You'll find your answer over here: s:support.vikingco.com/hc/en-us----------------------------------------------Klachtenbox, 29 nov. 22:00 CET ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Werk je aanvraag bij door te antwoord op deze e-mail. E-mail en telefoonMaandag tot vrijdag 8:30 tot 12:00 - 12:30 tot 17:00Sociale mediaMaandag tot vrijdag 8:30 tot 22:00Zaterdag en zondag 10:00 tot 22:00 Unleashed nv • Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, BE • 078 353 033   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[3QK3VQ-Q97Z]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform