Bedankt om ons te contacteren. HalloKlachtenbox,Bedankt om ons te contacteren. We hebben je vraag goed ontvangen, en je zal zo snel mogelijk je antwoord krijgen. Ondertussen zou onze behulpzame bot je het juiste antwoord misschien al kunnen geven: Als je het antwoord op je vraag hieronder terugvindt, klik je op "Ja, mijn aanvraag sluiten". Let wel op: als je dat doet, gaan we ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt, en zullen we geen antwoord meer sturen.Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Ik heb mijn simkaart niet gekregen. Wat moet ik doen?s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/211552149?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTM0MTAxLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDYwNTkzNzgsImFydGljbGVzIjpbMjExNTUyMTQ5LDM2MDAwMDIzOTk5NywyMTIxNTg4ODVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNTQ2MTE3MjUyfQ.1y648CbDYkj5JJWv0XMSg6443cKXo4ZMhc73LtmgKRYJa, mijn aanvraag sluitens:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/211552149?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTM0MTAxLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDYwNTkzNzgsImFydGljbGVzIjpbMjExNTUyMTQ5LDM2MDAwMDIzOTk5NywyMTIxNTg4ODVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNTQ2MTE3MjUyfQ.1y648CbDYkj5JJWv0XMSg6443cKXo4ZMhc73LtmgKRY----------------------------------------------Worden al mijn contacten op mijn huidige simkaart overgezet op de vervang-simkaart?s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360000239997?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTM0MTAxLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDYwNTkzNzgsImFydGljbGVzIjpbMjExNTUyMTQ5LDM2MDAwMDIzOTk5NywyMTIxNTg4ODVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNTQ2MTE3MjUyfQ.1y648CbDYkj5JJWv0XMSg6443cKXo4ZMhc73LtmgKRYJa, mijn aanvraag sluitens:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360000239997?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTM0MTAxLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDYwNTkzNzgsImFydGljbGVzIjpbMjExNTUyMTQ5LDM2MDAwMDIzOTk5NywyMTIxNTg4ODVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNTQ2MTE3MjUyfQ.1y648CbDYkj5JJWv0XMSg6443cKXo4ZMhc73LtmgKRY----------------------------------------------Wat moet ik doen als ik mijn simkaart heb gekregen?s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/212158885?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTM0MTAxLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDYwNTkzNzgsImFydGljbGVzIjpbMjExNTUyMTQ5LDM2MDAwMDIzOTk5NywyMTIxNTg4ODVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNTQ2MTE3MjUyfQ.1y648CbDYkj5JJWv0XMSg6443cKXo4ZMhc73LtmgKRYJa, mijn aanvraag sluitens:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/212158885?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTM0MTAxLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDYwNTkzNzgsImFydGljbGVzIjpbMjExNTUyMTQ5LDM2MDAwMDIzOTk5NywyMTIxNTg4ODVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNTQ2MTE3MjUyfQ.1y648CbDYkj5JJWv0XMSg6443cKXo4ZMhc73LtmgKRY---------------------------------------------- Viking groet, De Mobile Vikings crew Aanvraag 934101 Klacht: Nieuwe simkaart werkt niet (CPTBE00558907-90) ----------------------------------------------Klachtenbox, 29 nov. 22:00 CET        Werk je aanvraag bij door te antwoorden op deze e-mail. E-mail en telefoonMaandag tot vrijdag 8:30 tot 12:00 - 12:30 tot 17:00Sociale mediaMaandag tot vrijdag 8:30 tot 22:00Zaterdag en zondag 10:00 - 22:00 Unleashed nv • Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, BE • 078 353 033 This email is a service from Support.