Beste, op 17 mei voegen wij een extra sim-kaart toe voor mijn echtgenoot in ons one-up (dus dan voor 3) abonnement. Enkele dagen later krijgen we de sim-kaart via de post maar het lunkt niet om deze te activeren. Eind mei contacteren we Telenet voor de eerste keer hiervoor. 35 whatsapp berichten, 4 bezoeken aan de Telenet-winkel later, 3 facturen met nieuwe bedrag later is de sim-kaart nog steeds niet actief. Ondertussen hebben we een prepaid kaart van Orange moeten nemen omdat de overgang nog niet in orde was. Er blijkt een probleem te zijn in de financiële kant van het nummer, technisch is alles in orde. Toch kan mijn echtgenoot niet bellen of data verbruiken in België, in het buitenland kan hij zelfs niet gebeld worden. Ondertussen zijn wij met vakantie en is dit dus een zeer vervelende situatie. Mijn echtgenoot gaat vaak fietsen en is dan onbereikbaar mocht er iets gebeuren, hij moet dan mijn gsm meenemen om bereikbaar te zijn. Wij betalen al 3 maanden voor een dienst maar kunnen er geen gebruik van maken, mijn echtgenoot is niet bereikbaar via een mobiel nummer of kan zelf niemand bereiken. Gelieve dit probleem op te lossen en ons niet steeds te zeggen dat het doorgegeven is aan de achterliggende dienst. Ook verwachten we een verrekening van de reeds betaalde en niet gebruikte diensten en een compensatie voor de hinder van afgelopen 2 maanden.