Terug

Nieuwe PUK en PIN code

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. L.

Naar: SODEXO

14/06/2021

Beste,Na meerdere mails te hebben gestuurd met de vraag voor het opnieuw op te sturen van een nieuwe PUK en PIN code heb ik nog steeds niets ontvangen. Uw computer gegenereerde antwoorden zeggen steeds dat ze het in orde gaan brengen , helaas gebeurt er totaal niets.Ik wens dringend een nieuwe PIN en PUK code te ontvangen op mijn thuisadres en NIET bij mijn vorige werkgever.Bedankt voor uw spoedige reactie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform