Beste,Na meermaals mailen en telefonische contact kunnen wij er ons niet bij neerleggen dat jullie niet meer willen tussen komen in de kosten van onze peugeot 5008.in juli werd er een nieuwe motor in onze auto gestoken na een breuk in de motor.jullie kwamen tussen voor 1/3 van de kosten.dit vinden wij te weinig.de auto had toen slechts iets meer dan 90000 km en is 4 jaar oud.dit kan toch niet dat er in zo een jonge wagen en met zo weinig km er al een nieuwe motor moet? jullie belden ons terug om te melden dat jullie voor niet meer dan 1/3 in tussen komen.jullie hadden als uitleg dat:1.de wagen een occasie wagen was(idd een occasiewagen,was nog geen 1 jaar oud en aangekocht bij een erkende peugeot garage.een leeuwe occasie)2.omdat we na de garantie van de wagen niet meer naar de garage geweest zijn voor onderhoud bij diezelfde erkende peugeot garage.onderhoud nochtans gebeurt bij een andere erkende garage(volgens jullie kennen die mensen dan niets van onderhoud)3.omdat de nieuwe motor niet ingestoken werd bij de garage waar we de wagen aangekocht hadden.nochtans met de wagen bij een andere erkende peugeot verdeler geweest.Wij vinden dit allemaal heel flauwe excuses.onderhoud van auto werd steeds op tijd uitgevroerd.hebben van alles facturen.we vragen ons ook af hoelang we nog zullen rijden nu met die nieuwe motor?vorige week wagen terug binnen geweest in garage.(3 weken nadat er een nieuwe motor werd ingestoken)hij verloor terug olie.dit probleem lijkt nu opgelost,maar voor hoe lang? Nog heel weinig vertrouwen in peugeot…en zeker als we bij kennissen horen van mensen die dezelfde problemen hebben.blijkbaar slechte motoren…je moet geluk hebben zei de garagist.wij hebben dus blijkbaar dikke pech gehad…Mvg nathalie catteeuw