Terug

Nieuwe modem, geen activatie, geen internet of tv!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. L.

Naar: Telenet

15/05/2023

BesteIk ben de oude modem gaan inruilen voor een nieuwe modem.Zou binnen het uur geactiveerd zijn. Je raad het al. Niets.Gebeld, whatsapp, …. Er wordt een dossier gemaakt mevrouw. Hoe lang het duurt? Dan kan meer als een week/weken duren?!Wablieft?! Helemaal geen internet en tv, dat is toch niet meer voor mogelijk te houden. Met een peuter en een thuiswerkende partner is dit een hel! 2 dagen kan ik nog snappen, maar een paar weken????Had ons dat tenminste onze oude modem laten houden! Maar nee nu hebben we totaal niks!schandalig! Blijkbaar is het ook maar een klein probleem, moet er enkel een manuele activitatie gebeuren? Maak het in orde of we zijn weg!

Berichten (2)

Telenet

Naar: O. L.

17/05/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=5VZMCOxIperOuwf%2BInJ%2BWpl7RAF%2BcxaxIK5emXbaLIO3DwSB84%2Bqpz0vKnMERarxcHO5GXqW6EL0HJjqOJYcAppSGqo55R

Telenet

Naar: O. L.

17/05/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=ErmA9G0jYNywT11dB%2Bmi1AvX4MNvfmF0ft4Fyuws5rllqx7zr7HVaV8j3cRrana8ie1odvk1SfQ86rD3qIaZL%2Bnqk8mEE7


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform