Terug

Nieuwe modem = geen internet meer voor verschillende dagen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. A.

Naar: Telenet

28/02/2022

Beste,Ik bestelde bij Telenet een duurder abonnement met meer voordelen voor mij. Om ten volle van deze dienst gebruik te kunnen maken moet ik een nieuwe modem plaatsen. De aanpassing aan mijn diensten en het versturen / ontvangen van de nieuwe modem is zeer vlot verlopen. Tot daar alles goed. Na het installeren van de nieuwe modem zoals aangegeven door telenet is het resultaat dat ik nu geen internet meer heb reeds voor 3 dagen. Het antwoord van de technische dienst is dat ze het zo snel mogelijk zullen oplossen zonder garanties op oplostijden. Gezien de COVID regels is dit zeer vervelend daar we allemaal van thuis uit moeten kunnen werken. Bij het overschakelen naar de nieuwe dienst / modem hebben ze mij er niet bijverteld dat dit een dusdanige onderbreking in de service kon betekenen. Ondertussen reeds 3 keer gebeld, steeds dezelfde boodschap het is zeer druk en we zullen het zo snel mogelijk oplossen. Morgen werken wij met 2 van thuis uit en zonder internet is dat uiteraard niet mogelijk. Normaal zeer tevreden over de diensten van Telenet maar dit is toch niet echt aanvaardbaar vind ik.Mvg,Kris

Berichten (1)

Telenet

Naar: M. A.

01/03/2022

Klantennummer: 15315084 Beste Meneer De Smedt Ik bevestig graag ons telefonisch gesprek van (01/03/2022) omtrent uw klacht. Alvast bedankt voor het fijne gesprek. Ik wens je nog een prettige dag. Met vriendelijke groeten, Met vriendelijke groeten, Toon Telenet Loyalty Service CenterDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform