Beste,Ik bestelde bij Telenet een duurder abonnement met meer voordelen voor mij. Om ten volle van deze dienst gebruik te kunnen maken moet ik een nieuwe modem plaatsen. De aanpassing aan mijn diensten en het versturen / ontvangen van de nieuwe modem is zeer vlot verlopen. Tot daar alles goed. Na het installeren van de nieuwe modem zoals aangegeven door telenet is het resultaat dat ik nu geen internet meer heb reeds voor 3 dagen. Het antwoord van de technische dienst is dat ze het zo snel mogelijk zullen oplossen zonder garanties op oplostijden. Gezien de COVID regels is dit zeer vervelend daar we allemaal van thuis uit moeten kunnen werken. Bij het overschakelen naar de nieuwe dienst / modem hebben ze mij er niet bijverteld dat dit een dusdanige onderbreking in de service kon betekenen. Ondertussen reeds 3 keer gebeld, steeds dezelfde boodschap het is zeer druk en we zullen het zo snel mogelijk oplossen. Morgen werken wij met 2 van thuis uit en zonder internet is dat uiteraard niet mogelijk. Normaal zeer tevreden over de diensten van Telenet maar dit is toch niet echt aanvaardbaar vind ik.Mvg,Kris