Terug

Nieuwe klant met tal van problemen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. A.

Naar: Telenet

18/04/2023

Beste ,Op 27 maart 2023 ben ik telefonisch klant geworden van Telenet met een one up pakket voor 2.Anderhalf uur telefonisch contact gehad en zijn tal van fouten gemaakt.Beginnende met dat zijn mijn e-mail adres foutief hebben genoteerd waardoor ik geen enkele e-mail van hen of contract binnenkreeg.De linken voor de simkaarten had ik ook niet ontvangen en ze hadden geen 2de tv box ingeboekt zoals gevraagd. Telefonisch moest ik wachten voor de 2de box tot na dat de technieker was langsgeweest of ik moest naar een fysieke winkel gaan. Dit heb ik dan ook gedaan maar daar zeiden ze we kunnen niets voor u doen ik weet niet wat er geknoeid is maar u dossier klopt niet. Dan maar gewacht tot 5 april op de technieker. En zij hebben mij een 2de tv box gegeven en geïnstalleerd . Beneden had ik gecontroleerd en werkte hij maar boven in de slaapkamer werkt de tv box NIET foutcode 100:51 even geduld. Daarvoor vele malen gebeld ( zeer lange telefoons) mijn maximum dat ik op een dag aan de lijn geweest ben is 2u25 minuten. Zeer frustrerend. Telkens kreeg ik als antwoord dit is voor de achterliggende dienst wij kunnen je niet helpen morgen is het in orde . We zijn 18 april ondertussen en we kunnen boven nog steeds geen tv kijken. Mijn e-mail adres juist het zelfde ook nog steeds via de achterliggende dienst niet aangepast zodat ik mij geen account kan aanmaken of de app kan gebruiken. De tv box beneden jammer dat je de zendernummering niet kan herschikken naar keuze want de zenders waar wij naar kijken liggen vrij ver uit elkaar. Je kan wel een favorietenlijst maken . Maar telkens je de tv box uitzet is je lijst weg mag je helemaal herbeginnen ( met 3 kinderen kan je wel eens voor hebben dat ze op dat knopje drukken). Plus heb al drie keer de stroom moeten uitzetten omdat ik geen terugkijk tv kon kijken of opnames bekijken. Dan waren onze diensten bij Proximus stopgezet maar konden de simkaarten van Telenet niet geactiveerd worden vele malen gebeld naar klantendienst maar niemand kon me verderhelpen . Al een geluk dat er een lieve dame was in de whats app groep die zag dat wij tal van problemen hebben. Zij heeft iemand ons doen bellen dat na lang telefonisch contact toch het probleem van de simkaarten heeft kunnen verhelpen waardoor wij toch bereikbaar waren . Waarvoor DANK. Ik heb in die tussentijd vele malen de klantendienst aan de lijn gehad . Zeer LANGE wachttijden en telkens een andere uitleg voor het zelfde probleem dat ook telkens niet verholpen werd. Enkel de means en wel hoop geven! Vanaf dan ben ik ook met die dame blijven contact houden via whats app omdat zij me wel wilt helpen maar zij zegt ook voor de problemen die er nog zijn dat ze mij niet kan helpen dat dit in urgentie staat bij de achterliggende dienst , maar hoeveel geduld moet je zo uitoefenen ??? Om zo nieuwe klant te worden is dit zeer frustrerend. De aanrekening was wel na vier dagen al ontvangen waar dat dan ook nog eens fouten instonden en te veel werd aangerekend. Weer mogen bellen en dit is gelukkig wel aangepast . De aanrekening is inmiddels wel netjes betaald maar ik blijf met de problemen zitten. Jammer dat dit in deze tijden allemaal nog kan , zo lang moet duren , en de mensen zo lang aan het lijntje moet houden. Eerlijk als nieuwe klant ben ik een zeer ontevreden klant. Het is ook niet het goedkoopste pakket dat we gekozen hebben. Ik vind dat ik al lang genoeg geduld hebt uitgeoefend en al genoeg telefoons heb gedaan. Ik hoop via deze weg dat alles eindelijk eens in orde komt want m’n geduld raakt op. Alvast bedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform