Terug

Nieuwe klant bij telenet en niets werkt naar behoren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Telenet

27/06/2023

Mijn grootvader is op 1/6/2023 klant geworden bij telenet. Een mijn telenet account van zijn oude adres naar zijn nieuwe adres aanmaken was teveel gevraagd voor de mensen in de winkel, hij kon dit zelf online (deze man is nochtans 67 jaar en overduidelijk niet techsavy) uiteindelijk heeft hij mij hiervoor opgebeld en heb ik contant moeten opnemen met telenet. Een mijn telenet account aanmaken om dus ook tv te kunnen kijken op mobiele toestellen lukte ook mij niet, dit dossier is op 20/6/2023 geëscaleerd naar telenet en nog steeds niet in orde. Vandaag 27/06/2027 moeten we dan opmerken dat de vaste lijn in zijn pakket ook gewoon niet werkt/niet geactiveerd is… opnieuw bel ik hiervoor naar telenet, opnieuw moet er een ticket aangemaakt worden en kunnen we waar wachten. De dienstverlening bij telenet is schrijnend en nieuwe klanten worden niet verder geholpen en moeten weken wachten tot er iets opgelost is. Alsook werd hem de beloofde korting (10 euro per maand voor nieuwe klanten gedurende een jaar) niet toegekend. Dit is in het zak zetten van bejaarden, mijn verstand kan hier niet bij!!!!

Berichten (1)

K. V.

Naar: Telenet

25/07/2023

Beste,Ondertussen heb ik zelf het eerste probleem al 2 maal moeten oplossen. Jullie systeem heeft een volledig ander mac adres geregistreerd dan het effectieve mac adres van de modem. Dit werd opgelost om vorige week opnieuw van donderdag tot gisteren (24/7) zonder diensten te zitten omdat jullie het mac adres opnieuw aangepast hebben. Ook voor deze storing wens ik opnieuw een compensatie.Alsook wacht ik al WEKEN op een telenet mailbox die overgezet moet worden van een ander telenet klantennummer. Mijn vrouw heeft al weken geen mailbox meer, krijgt geen ziekenhuisafspraak herinneringen meer binnen en zal waarschijnlijk facturen missen omdat jullie ook dit niet in orde krijgen.Het is schrijnend!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform