Edenred We connect, You winBeste, Uw aanvraag (n°854701) werd behandeld. Om bijkomende commentaren toe te voegen, gelieve op deze e-mail te antwoorden of op onderstaande link te klikken:s:user.edenred.be/hc/requests/854701Met vriendelijke groeten, Het Edenred Support Team, Katrien Lanckman (Edenred - carduser) 3 mrt. 2021 12:55 CET Beste,De leveringswijze hangt steeds af van hetgeen bepaald is in het contract dat ons verbindt met de (ex-)werkgever en hierdoor dienen wij ons hieraan dus ook te houden.Uw nieuwe kaart was verstuurd naar uw ex-werkgever. De boodschap die we dan meegeven is om eerst deze werkgever te contacteren om de kaart in ontvangst te nemen. Indien hij de kaart niet ontvangen zou hebben, dan kunnen wij op zijn vraag een nieuwe kaart bestellen.Wij hebben deze nu in uw plaats gecontacteerd en hieronder vindt u zijn antwoord:'‹U zal door uw ex-werkgever dus gecontacteerd worden om uw kaart op te halen.Ik ga er dan ook van uit dat hiermee dt dossier afgesloten kan worden.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support Team Klachtenbox 23 feb. 2021 12:58 CET WEBSITEHELP CENTER © Edenred[KZVYKM-Q8YY] (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden__!!EyGG_rL3!UP8_LOe26nOhoB2yosMXuTGwVowoNPqyBY4lOqbrtLTxv2iHhrgM8GzcPkOz0WtlrO0$) (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagenrivacy__!!EyGG_rL3!UP8_LOe26nOhoB2yosMXuTGwVowoNPqyBY4lOqbrtLTxv2iHhrgM8GzcPkOzLpAOtSY$) WEBSITEHELP CENTER © Edenred[KZVYKM-Q8YY]