Terug

Nieuwe kaart

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. S.

Naar: Edenred Belgium

23/02/2021

Beste, Ik ben mijn edenred kaart een aantal maanden geleden verloren. Heb een nieuwe aangevraagd die dan naar een verkeerd adres werd opgestuurd. Nu hebben ze ineens een tweede naar mijn vorige werkgever waar ik al bijna twee jaar niet meer werk gestuurd. Na heel veel proberen en 'zoek het zelf maar uit bots toch iemand van hun belabberde klantendienst aan de lijn gekregen die blijkbaar niets kon doen. Moeten ze ineens een verklaring hebben dat mijn werkgever niets ontvangen hebben zodat ze een nieuwe kunnen opsturen op nieuw naar diezelfde oude werkgever. De kaart gewoon naar mij sturen 'kan niet' volgens de klantendienstmedewerkers. Heb maanden geleden betaald om een nieuwe kaart te krijgen die ik nog steeds niet heb.Absoluut meest verschrikkelijke service ooit!!

Berichten (1)

Edenred Belgium

Naar: W. S.

03/03/2021

Edenred We connect, You winBeste, Uw aanvraag (n°854701) werd behandeld. Om bijkomende commentaren toe te voegen, gelieve op deze e-mail te antwoorden of op onderstaande link te klikken:s:user.edenred.be/hc/requests/854701Met vriendelijke groeten, Het Edenred Support Team, Katrien Lanckman (Edenred - carduser) 3 mrt. 2021 12:55 CET Beste,De leveringswijze hangt steeds af van hetgeen bepaald is in het contract dat ons verbindt met de (ex-)werkgever en hierdoor dienen wij ons hieraan dus ook te houden.Uw nieuwe kaart was verstuurd naar uw ex-werkgever. De boodschap die we dan meegeven is om eerst deze werkgever te contacteren om de kaart in ontvangst te nemen. Indien hij de kaart niet ontvangen zou hebben, dan kunnen wij op zijn vraag een nieuwe kaart bestellen.Wij hebben deze nu in uw plaats gecontacteerd en hieronder vindt u zijn antwoord:'‹U zal door uw ex-werkgever dus gecontacteerd worden om uw kaart op te halen.Ik ga er dan ook van uit dat hiermee dt dossier afgesloten kan worden.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support Team Klachtenbox 23 feb. 2021 12:58 CET WEBSITEHELP CENTER © Edenred[KZVYKM-Q8YY] (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden__!!EyGG_rL3!UP8_LOe26nOhoB2yosMXuTGwVowoNPqyBY4lOqbrtLTxv2iHhrgM8GzcPkOz0WtlrO0$) (s:urldefense.com/v3/__:test-aankoop.be/klagenrivacy__!!EyGG_rL3!UP8_LOe26nOhoB2yosMXuTGwVowoNPqyBY4lOqbrtLTxv2iHhrgM8GzcPkOzLpAOtSY$) WEBSITEHELP CENTER © Edenred[KZVYKM-Q8YY]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform