We hebben op 16 april 2022 een nieuwe grasmaaier gekocht bij itek. ( deze was gewoon het model uit de winkel dat ze meegeven) nadat ze het na keken namen we het mee naar huis. In de auto roken we al benzine. Mijn vriend ging het gras maaien en het lekte benzine. We gaan hiermee terug om dit te melden. Een tijdje later krijgen we een smsje dat het hersteld is. We gaan het halen, komen thuis en doen er benzine in en het lekte terug. Dus wij gaan terug naar de winkel, zeggen dat het nog steeds lekt ( dus niet hersteld is) en vragen of we eventueel geen tegoedbon konden krijgen. Hij had het nagevraagd en dit was in orde, hij zei dat het grasmachine er nog nieuw uitzag. Maar we waren nog de opvang bak vergeten dus wij die snel gaan halen. Toen we terug bij itek kwam zei hij plots dat we toch geen tegoedbon konden krijgen omdat de filiaalhouder had gezegd dat deze grasmaaier al gebruikt was. ( terwijl het 15 minuten van daarvoor wel in orde was voor de tegoedbon) Dus ze gaan het terug herstellen. We hebben dus sinds 16 april nog niks met het grasmachine kunnen doen omdat het benzine blijft lekken. We zouden liever de tegoedbon hebben ipv elke week terug moeten rijden om het te laten herstellen???!