Terug

nieuwe EPB opstellen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. J.

Naar: Belisol

08/01/2023

na verschillende mails, heb ik nog altijd geen antwoord op mijn vraag:de deskundige en de architect die een nieuwe EPB van onze verbouwing opstellen vragen nog altijd :een bewijs van de Uw waarde en de G-waarde en de glasmaten per raam .is het omdat alles betaald is, dat dit niet meer opgemaakt wordt?

Berichten (2)

Belisol

Naar: H. J.

10/01/2023

Beste Mevrouw Jansen,U kan hiervoor best rechtstreeks contact opnemen met de Belisol showroom waar u klant bent en de ramen heeft gekocht.Op basis van onderstaande informatie kan ik dit helaas niet opmaken.U mag mij ook altijd alles toesturen via service@belisol.com en dan zal ik voor u e.e.a checken.Hartelijk dank alvast en onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Klantendienst BelisolOp 8 jan. 2023, om 09:16 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven:

H. J.

Naar: Belisol

11/01/2023

op 05/12/2022 heb ik de zoveelste mail naar belisol ,Debora De Bruyn gestuurd zij antwoordde daarop dat ze het door zou sturen naar de vertegenwoordiger Nico Verbaenen en Herman Verstrepen van de boekhouding.nog altijd geen antwoord ontvangen .Hild Jansenref JA11054


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform