Terug

Nieuwe digitale klantenkaart Lidl discriminerend voor mensen zonder smartphone

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. B.

Naar: LIDL BELGIUM

13/02/2020

De Lidl heeft nu een digitale klantenkaart, waardoor je bij activering reeds €5 korting krijgt, en daarna wekelijks tot €10 kortingscoupons krijgt. Allemaal heel mooi, maar wel discriminerend t.o.v. van al hun klanten die geen smartphone bezitten. Wij gaan ook wekelijks onze aankopen bij Lidl doen, maar die mooie kortingen gaan wel aan onze neus voorbij omdat we geen smartphone hebben. Kunnen ze de klanten geen keuze laten tussen een digitale klantenkaart of een papieren klantenkaart?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform