Terug

Nieuwe bankkaart wordt al 14 dagen niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. Y.

Naar: bpost

11/02/2022

Beste,Ik heb mijn bankkaart geblokkeerd op 28 januari 2022 en een nieuwe bankkaart is toen automatisch besteld geweest. Dinsdag 1 februari heb ik mijn code ontvangen. Meestal volgt de bankkaart de volgende dag. Ik zit van toen al aan zonder bankkaart en zit nog steeds op mijn bankkaart te wachten. Belfius, mijn bank heb ik gecontacteerd, maar daar ligt het probleem niet omdat mijn bank is verzonden. Vroeger kon je met je identietskaart naar de bank gaan en zo geld afhalen met een one-time kaart, maar dat is niet meer mogelijk omdat ze alle automaten van Belfius hebben vernieuwd. En ik zit nog steeds zonder bankkaart met alle daar aan gekoppelde gevolgen. Waarom is het zo moeillijk geworden om een brief af te leveren? Laatste jaren zie ik de kwaliteit van bpost sterk achteruit gaan. 14 dagen zonder bankkaart is genoeg geweest.Mijn naam is Taner Yildiz, Stalenstraat 213 bus 22 in 3600 Genk. Vriendelijke groeten,Taner Yildiz

Berichten (3)

bpost

Naar: T. Y.

11/02/2022

1-40471079632Geachte heer,We hebben uw klacht goed ontvangen.Een bankkaart wordt opgestuurd via een gewone brief.Gewone zendingen zijn echter niet traceerbaar door middel van een barcode. Afgifte, verwerking en uitreiking zijn niet gedocumenteerd.Dit maakt gerichte opzoekingen niet mogelijk waarvoor onze excuses.We kunnen u enkel adviseren uw bank hierover in te lichten zodat ze een passende oplossing kunnen voorstellen.Met vriendelijke groeten,PhilippeCustomer Service Expert[THREAD ID:1-ILBC7WJ]

T. Y.

Naar: bpost

11/02/2022

Beste,Ik snap dat het voor jullie onmogelijk is om soortgelijke zendingen te traceren.Maar helaas ben ik niets met uw antwoord. Er is een probleem bij uw diensten of het nu traceerbaar is of niet.Mijn bankkaart komt maar niet tot bij mij. Deze dinsdag heb ik mijn bank gecontacteerd en voor het geval dat bpost de kaart zou hebben verloren hebben ze een nieuwe kaart opgestuurd die ik gisteren, ten laatste vandaag zou ontvangen. Maar helaas weer een teleurstelling.Ik weet niet wat ik moet doen, maar mijn vertrouwen in bpost is volledig weg. Bestellingen met postnl via bol.com komen zelfs in 1 dag toe, maar een brief via bpost duurt even lang als een bestelling via aliexpress.

T. Y.

Naar: bpost

14/02/2022

Nog steeds niets ontvangen!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform