Terug

Nieuwe bankkaart kan geen betalingen verwerken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. E.

Naar: Keytrade Bank

19/07/2023

Beste, ik ben sinds 2 weken geleden klant geworden van Keytrade bank. Hier word mijn werkloon op gestord. Er staat zeker meer dan €800 op mijn rekening. De eerste week was alles oke. Maar in de 2de week, Zodra ik een betaling wenste uit te voeren werd dit geweigerd ( melding geweigerd of saldo ontoerijkbaar) in alle winkels. Ook als ik geld wou afhalen is dit niet mogelijk. Enkel via overschrijving. Maar dat duurt ook 3dagen voordat ik aan me geld kan. IK vind dit heer oneerlijk en begrijp deze 'technische fout' niet. Dat gaf de klantendienst mij aan dat er aan de hand is. Maar ik wil graag vermijden dat dit nog in de toekomst zal gebeuren. Wat kan ik best doen? Ik ben nog geen maand lid en het loopt al mis... Ook bij het aanvragen van deze kaart heb ik zeker 3 maanden gewacht

Berichten (1)

Keytrade Bank

Naar: M. E.

28/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform