Geachte mevrouw/heer,
Op 17 januari 2025 kocht ik een Volkswagen Tiguan R line in uw winkel en betaalde ik er 55789,15 euro voor.
Na 0 dagen vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, bij afhalen hebben we samen met dealer volgende defecten ondekt:
Panodak ging niet open,
Cruisecontrol werkte niet
Achteruitcamera’s werken niet.
Dealer A&M Hasselt beloofde spoedig herstel, maar ondertussen zitten we 5 maanden verder. Ik heb mijn wagen nog niet gezien. Herstellingen waren zo complex dat de dealer dit zelf niet kon herstellen. Wagen moest naar brussel d’ieteren voor onbeperkte tijd.
, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen. Verschillende keren bij dealer geweest en contact opnemen met d’ieteren voor nieuwe wagen. Ze hebben dit geweigerd en 500 euro bon aangeboden. Tevens willen ze verloren leasebedragen niet vergoeden.
Mijn wagen is tot heden niet herstelt. Er is geen reden opgegeven voor afwijzing
Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande omdat ik al 5 maanden niet kan rijden met nieuwe wagen en ik mijn geloof heb verloren in deze wagen.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs