Beste,Ik was klant bij Elegant voor elektriciteit van 01/02/2020 tot 22/11/2020. In die periode installeerde ik zonnepanelen en op 15/06/2020 werd een digitale meter geïnstalleerd.De periode tot 15/06/2020 werd afgerekend en de digitale meter startte met tellers op nul.Na het stopzetten van het contract op 22/11/2020 ontving ik op 28/11/2020 de eindafrekening voor de periode van 15/06 tot 22/11/2020 (C00166917) voor een bedrag van € - 195,97 in mijn voordeel. Dit werd volledig vereffend rekening houdend met niet-betaalde voorschotten. Op 27/01/2023 ontving ik een nieuwe afrekening voor de periode van 15/06 tot 22/11/2020 (F30114952) voor een te betalen bedrag van € 195,97. Dit is een annulatie van de afrekening van 22/11/2020 (C00166917). Details en uitleg staan niet vermeld.Op 13/08/2023 ontving ik opnieuw een eindafrekening voor de periode van 15/06 tot 22/11/2020 (F30865225) voor een te betalen bedrag van € 375,73. De details en meterstanden staan vermeld op de eindafrekening. De begin- en eindstanden voor de betreffende periode zijn identiek zoals deze vermeld op de afrekening van 28/11/2020 (C00166917). Over de volledige periode is, volgens de vermelde meterstanden, de injectie hoger dan de afname. De afrekening vermeldt een te betalen saldo omdat de periode van verbruik wordt opgedeeld in 2 delen. Voor de periode 15/06 tot 08/10/2020 is de injectie hoger dan de afname. Voor de periode 08/10 tot 22/11/2020 is de injectie lager dan de afname.Mijn vraag is of deze manier van afrekenen correct is. Concreet:- Kunnen zij een nieuwe afrekening sturen van een afgesloten en afgerekend contract, meer dan 2 jaar na datum?- Kan Elegant de periode van verbruik en afrekening van 15/06 tot 22/11/2020 opsplitsen in 2 delen?- Indien antwoord op bovenstaande vraag 'ja' is, mogen zij dan het resultaat in mijn voordeel van de eerste periode (15/06 tot 08/10/2020) negeren bij het totaal van de afrekening.Vriendelijke groet,Gilles.