Terug

Nieuwe actie voor zelfde abonnement is beter dan mijn huidige maar ik kan niet zomaar overstappen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: BASE

17/12/2023

Beste, Op zaterdag 16 december zag ik een advertentie dat er een nieuwe webdeal is voor het BASE39 abonnement waarbij je 20% korting ontvangt en dubbele data levenslang. Momenteel heb ik het BASE39 abonnement met 25% korting levenslang. Aangezien ik bij de nieuwe deal voor een paar euro per maand meer dubbel zoveel data zou ontvangen is dit voor mij een betere deal.Na contact met de klantendienst kwam ik erachter dat de deal enkel is voor nieuwe klanten (zonder extra voorwaarden). Als bestaande klant moet je aan 2 voorwaarden voldoen om van deze deal te genieten :1) een nieuwe klant aanbrengen die minstens één BASE15 abonnement neemt2) dat deze nieuwe klant nooit hun abonnement opzegt of verlaagd onder BASE15Waarom moeten we als trouwe klant aan extra voorwaarden voldoen terwijl een nieuwe klant dit niet moet?Zoals ik al aangaf aan de klantendienst, was het niet voor het onnodige papierwerk en de tijd die het zou kosten zou ik switchen naar een andere operator om dan terug te komen als nieuwe klant zodat ik de nieuwe deal kon hebben zonder extra voorwaarden.

Berichten (2)

BASE

Naar: M. C.

18/12/2023

Beste,Wij bevestigen de ontvangst van deze klacht.We zullen de klant informeren en dit dossier sluiten.Met vriendelijke groeten,AngelikaBASE SupportConfidential - Limited ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************

M. C.

Naar: BASE

19/12/2023

Beste BASE, Ik heb een mail ontvangen over dit dossier en ik begrijp dat de BASE support dienst geen aanpassingen kan doen aan de promoties en dat ik dus momenteel geen aanspraak kan maken op de promotie. Mijn hoop is echter dat dit misschien tot bij de beleidsmakers binnen het bedrijf komt en zij misschien het bedrijf worden dat dit soort praktijken stopzet binnen de telecom sector. Want ik hoor vaak genoeg dat dit soort praktijken bij de meeste telecom bedrijven gebeurt. Leuke deals voor nieuwe klanten, maar de trouwe klanten (soms al meer dan 20 jaar) worden altijd als secundair/minderwaardig/... behandeld.En ik heb het dan niet over de mensen in de winkels of de support medewerkers want over het algemeen zijn deze meer dan behulpzaam. Ze kunnen gewoon niet tegen bedrijfsbeleid in gaan.Dus nogmaals mijn vraag, misschien niet bij deze promotie, maar alsjeblieft in naam van alle trouwe klanten, maak jullie promoties beschikbaar aan dezelfde voorwaarden als voor een nieuwe klant.Dus als het voor een nieuwe klant zonder extra voorwaarden is, dan zou het voor een bestaande klant enkel een omschakeling moeten zijn zonder problemen.Met vriendelijke groeten,Matthijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform