Beste BASE, Ik heb een mail ontvangen over dit dossier en ik begrijp dat de BASE support dienst geen aanpassingen kan doen aan de promoties en dat ik dus momenteel geen aanspraak kan maken op de promotie. Mijn hoop is echter dat dit misschien tot bij de beleidsmakers binnen het bedrijf komt en zij misschien het bedrijf worden dat dit soort praktijken stopzet binnen de telecom sector. Want ik hoor vaak genoeg dat dit soort praktijken bij de meeste telecom bedrijven gebeurt. Leuke deals voor nieuwe klanten, maar de trouwe klanten (soms al meer dan 20 jaar) worden altijd als secundair/minderwaardig/... behandeld.En ik heb het dan niet over de mensen in de winkels of de support medewerkers want over het algemeen zijn deze meer dan behulpzaam. Ze kunnen gewoon niet tegen bedrijfsbeleid in gaan.Dus nogmaals mijn vraag, misschien niet bij deze promotie, maar alsjeblieft in naam van alle trouwe klanten, maak jullie promoties beschikbaar aan dezelfde voorwaarden als voor een nieuwe klant.Dus als het voor een nieuwe klant zonder extra voorwaarden is, dan zou het voor een bestaande klant enkel een omschakeling moeten zijn zonder problemen.Met vriendelijke groeten,Matthijs