Terug

Nieuwe aansluiting tv en internet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. P.

Naar: Orange

23/09/2019

BesteWij hebben een nieuw huis gebouwd en wilden internet en digitale tv van Orange omdat dit voor ons prijs/kwaliteit het beste uitkwam.Dus ben ik naar een Orange shop geweest en heb hier een contract afgesloten maar hier vertelde ze mij dat ik eerst naar Telenet moest bellen om de coax aan het straat te laten aansluiten en later dan de technieker van Orange de binneninstallatie kwam maken. Ik belde naar Telenet en daar kreeg ik al onmiddellijk te horen dat dit tegen de afspraken was tussen Telenet en Orange en dat Orange dit zelf moest doen. Ook dat hier zware straffen voor Orange opstonden omdat ze de onderlinge afspraken niet nakwamen.Dus ik terug naar de Orange shop, dit uitgelegd en kon het plots wel door hun gedaan worden. Ik moest gewoon naar het 5000 nummer van Orange bellen om een afspraak te maken.Toen ik belde kreeg ik te horen dat mijn contract geannuleerd was zonder reden en dat ik een nieuw moest afsluiten. Ik heb dan een nieuw contract afgesloten maar ze konden nog geen afspraak maken om de technieker langs te sturen omdat dit contract nog niet in hun pc stond en dat ik best de volgende dag terug zou bellen en dat dan alles wel zou lukken. Ik heb de volgende dag terug gebeld en toen was mijn contract weer geannuleerd en werd mij meegedeeld dat ik eerst klant moest worden van Telenet en diensten van Telenet moest nemen en dan later overschakelen naar Orange omdat anders mijn contract altijd zou geannuleerd worden.Bij Orange zouden ze geen nieuwe klanten kunnen aansluiten zolang ze niet eerst bij Telenet klant waren. Maar dan zou ik eerst activatie en installatie kosten moeten betalen bij Telenet om daarna nog eens hetzelfde te betalen bij Orange. Dit zie ik niet zitten! Dubbel betalen voor niets. Ik wordt nu al een tijdje van hier naar daar gestuurd. Ik zou graag klant worden van Orange omdat dit echt wel verschil maakt in prijs.Maar hoe meer ik wordt rond gestuurd bij Orange hoe minder ik dit zie zitten!! Ook naar verdere afhandelingen van eventuele problemen of storingen belooft dit niet veel goeds. Ondertussen wonen wij al enkele weken in ons nieuw huis en hebben we nog geen internet of digitale tv. Hopelijk kunnen jullie helpen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform