Terug

nieuw voorschotbdrag

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: Luminus

13/06/2023

We betaalden een voorschot van telkens € 82,-Een tijdje geleden hebben we onze afrekening gekregen en moesten we € 365,41 bijpassen.Dat is een tekort van € 30,45 per maand.Ons nieuwe voorschot werd nu door Luminus vastgelegd op € 152 per maand , dus € 70,- meer (!)Dit vinden we wel wat grof , na tientallen pogingen gespreid over enkele weken werkt de knop Beheer zelf Uw voorschottenop de site van Luminus totààl niet.Ondertussen hebben we reeds tweemaal de nieuwe premie betaald , om erger te voorkomen.Is dit allemaal nog normaal ?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform