Beste,wij hebben bij Abdij Keukens Lier een keuken besteld die 14 dagen geleden gedeeltelijk is geplaatst. Dampkap, spots en enkele laden ontbreken voorlopig nog. De klacht betreft voorlopig echter de microgolfoven van AEG. Bij het instellen van deze oven blijkt dat de bediening niet of zeer slecht werkt. Ik neem contact op met de vestiging in Lier die mij doorverwijzen naar de hoofdzetel in Ninove. Daar melden ze dat Electrolux contact zal opnemen om een hersteller ter plaatse te sturen. Terwijl wij in eerste instantie een nieuw toestel wensen dat wel naar behoren werkt. De hersteller komt uiteindelijk met wisselstukken, en vervangt een aantal zaken. Nu blijkt dat na het terugplaatsen de oven nog steeds niet werkt. De technicus laat ons weten dat hij een nieuwe afspraak moet maken om nog eens terug te komen met andere wisselstukken.Dit kan niet vinden wij! Van een nieuw toestel verwachten wij dat dit werkt en niet na 2 herstellingen. Wat de overeenkomst is van Abdij Keukens met Electrolux is niet onze overeenkomst. Deze staan trouwens niet vermeld in de algemene verkoopsvoorwaarden. Wij hebben dit toestel trouwens niet bij electrolux besteld!Ondertussen is er al met verschillende mensen telefonisch contact geweest en steeds moeten we ons verhaal opnieuw doen.Ondertussen is het nog steeds behelpen zonder dat we een kant en klare maaltijd kunnen opwarmen in de microgolfoven.