Terug

Nieuw toestel werkt niet!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. F.

Naar: KEUKENS DE ABDIJ

13/06/2019

Beste,wij hebben bij Abdij Keukens Lier een keuken besteld die 14 dagen geleden gedeeltelijk is geplaatst. Dampkap, spots en enkele laden ontbreken voorlopig nog. De klacht betreft voorlopig echter de microgolfoven van AEG. Bij het instellen van deze oven blijkt dat de bediening niet of zeer slecht werkt. Ik neem contact op met de vestiging in Lier die mij doorverwijzen naar de hoofdzetel in Ninove. Daar melden ze dat Electrolux contact zal opnemen om een hersteller ter plaatse te sturen. Terwijl wij in eerste instantie een nieuw toestel wensen dat wel naar behoren werkt. De hersteller komt uiteindelijk met wisselstukken, en vervangt een aantal zaken. Nu blijkt dat na het terugplaatsen de oven nog steeds niet werkt. De technicus laat ons weten dat hij een nieuwe afspraak moet maken om nog eens terug te komen met andere wisselstukken.Dit kan niet vinden wij! Van een nieuw toestel verwachten wij dat dit werkt en niet na 2 herstellingen. Wat de overeenkomst is van Abdij Keukens met Electrolux is niet onze overeenkomst. Deze staan trouwens niet vermeld in de algemene verkoopsvoorwaarden. Wij hebben dit toestel trouwens niet bij electrolux besteld!Ondertussen is er al met verschillende mensen telefonisch contact geweest en steeds moeten we ons verhaal opnieuw doen.Ondertussen is het nog steeds behelpen zonder dat we een kant en klare maaltijd kunnen opwarmen in de microgolfoven.

Berichten (2)

KEUKENS DE ABDIJ

Naar: S. F.

25/06/2019

Beste,Defect toestel is vervangen door een nieuw toestel bij de klant.Met vriendelijke groeten,IvanHoofdkantoor Keukens De AbdijWeggevoerdenstraat 769400 NinoveT: 054/34.19.98

KEUKENS DE ABDIJ

Naar: S. F.

27/06/2019

Beste,De klant heeft ondertussen al een nieuw toestel mogen ontvangen.Deze klacht mag dus als afgehandeld beschouwd en verwijderd worden.Wij zijn trouwens tijdens de hele procedure ( vanaf de eerste contactname van de klant met ons ivm het probleem, tot de levering en plaatsing van het nieuwe toestel ) telefonisch en via mail veelvuldig en op regelmatige basis in contact gebleven met de klant.Het argument als zou de klant steeds zelf moest bellen houdt dus geen enkele steek.Met vriendelijke groeten,IvanHoofdkantoor Keukens De AbdijWeggevoerdenstraat 769400 NinoveT: 054/34.19.98


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform