Terug

Nieuw toestel stuk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

L. N.

Naar: VANDEN BORRE

26/09/2025

We kopen een nieuw wasmachine, deze is geleverd en geplaatst. Bij de eerste ingebruikname merken we dat deze niet werkt. Dus de trommel draait niet. Dit direct gemeld bij de klantenservice. Ze meldden dan dat de technieker gaat bellen om langs tekomen. Deze belt maar kan pas 5 dagen later nakomen. Er moet helemaal geen technieker komen, ze moeten niet sleutelen aan een nieuw toestel. We hebben gevraagd om dit om te ruilen naar nieuw toestel. Maar dan worden we gewoon afgescheept.

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: L. N.

26/09/2025

Dominique (Vanden Borre) 26 sep 2025 13:44 CEST Beste, Het spijt ons te vernemen dat er problemen zijn met de werking van je nieuwe wasmachine. Zonder nazicht/diagnose van het toestel is het voor ons niet mogelijk om uit te maken wat het probleem is aan het toestel. We verzoeken je daarom om contact op te nemen met onze dienst naverkoop op het nummer 02/334.00.00 om een afspraak te maken met een technieker voor een controle van het toestel. Aan de hand van zijn diagnose, zullen we dan verder bepalen wat er met het toestel zal gebeuren. Vriendelijke groeten, Dominique Consumentendienst Klachten 26 sep 2025 10:00 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform