Terug

Nieuw toestel blijkt tweedehands

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. L.

Naar: bol.com

26/12/2023

een nieuwe switch gekocht in 23 februari 2023 om 20:51, deze kwam met 2jaar fabrieksgarantie (volgens hun). deze is gevallen en het touchscreen wasdus stuk.. Mijn verantwoordelijkheid natuurlijk dus ik laat deze repareren. Bijhet openen van het toestel stelt de reparateur vast dat al de fabriek garantiezegels al doorbroken waren, en dat het scherm slecht gerepareerd was(nieuw scherm was niet opnieuw verlijmd). alsook zat er een kabeltje geklemdtussen een schroef en was deze ook beschadigd maar niet helemaalonderbroken zodat deze wel nog functioneerde. het KAN niet zijn dat dit eennieuw toestel was aangezien 1. de garantie zegels al doorbroken waren en 2.deze reparateur op twee slechte reparaties uitkwam. wat kan ik hiermeedoen?.. ik had contact opgenomen met de bol.com retourdeals maar dezewillen me een cadeaubon van 35€ geven ter compensatie. Een tweedehandstoestel koste op dat moment bijlange na geen 277.60€, en al zeker geen waar al minstens 1 slechte reparatie op gedaan was.

Berichten (2)

bol.com

Naar: N. L.

27/12/2023

Goedemiddag Nicky,Bedankt voor je bericht. De Nintendo Switch heb je op 23-02-23 besteld bij de partner bol.com Retourdeals. Dit betreffen tweedehands producten. Dit stond ook vermeld bij de productinformatie. Het klopt dus ook dat je geen nieuwe Nintendo Switch hebt gekregen. In dit geval is de partner verantwoordelijk voor de afhandeling voor de garantie. We adviseren je contact op te nemen met bol.com Retourdeals.Met vriendelijke groet,Chantal van bol

N. L.

Naar: bol.com

27/12/2023

Beste Chantal,Hier hebt u het mis, dit was een retourdeal en was aan mij verkocht "als nieuw" (dit stond er dan ook duidelijk bij vermeld),alsook met 2 jaar fabrieksgarantie.Hoe gaat bol.com retourdeals mij ooit fabrieksgarantie kunnen geven op een tweedehands toestel dat (slecht) gerepareerd is geweest en de garantie zegels doorbroken waren?Zie bijlage.GroetjesNicky


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform