een nieuwe switch gekocht in 23 februari 2023 om 20:51, deze kwam met 2jaar fabrieksgarantie (volgens hun). deze is gevallen en het touchscreen wasdus stuk.. Mijn verantwoordelijkheid natuurlijk dus ik laat deze repareren. Bijhet openen van het toestel stelt de reparateur vast dat al de fabriek garantiezegels al doorbroken waren, en dat het scherm slecht gerepareerd was(nieuw scherm was niet opnieuw verlijmd). alsook zat er een kabeltje geklemdtussen een schroef en was deze ook beschadigd maar niet helemaalonderbroken zodat deze wel nog functioneerde. het KAN niet zijn dat dit eennieuw toestel was aangezien 1. de garantie zegels al doorbroken waren en 2.deze reparateur op twee slechte reparaties uitkwam. wat kan ik hiermeedoen?.. ik had contact opgenomen met de bol.com retourdeals maar dezewillen me een cadeaubon van 35€ geven ter compensatie. Een tweedehandstoestel koste op dat moment bijlange na geen 277.60€, en al zeker geen waar al minstens 1 slechte reparatie op gedaan was.