Terug

Nieuw toestel beschadigd in verpakking

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: VANDEN BORRE

19/02/2024

Beste,Op 02/02/24 bestelde ik een nieuwe smartphone (Samsung Galaxy A54 128gb 5G) bij Vanden Borre Sint-Niklaas. Op 08/02/24 dit toestel afgehaald. Bij het openen van de verpakking op 11/02/24 (toestel was een cadeau) vastgesteld dat het toestel beschadigd is.Op 12/02/24 neem ik telefonisch contact op en wordt gevraagd om naar de winkel te gaan. Diezelfde dag terug naar de winkel gegaan waar er mij verteld wordt dat ik per mail contact moet opnemen met de klantendienst.Via mail contact opgenomen en het probleem wordt gewoon afgedaan als een fout van mij, zelfs geen moeite gedaan om een oplossing te vinden. Verdere argumenten en mails worden simpelweg genegeerd. Akte van vertrouwen is bij deze serieus beschaamd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform