Terug

Nieuw is niet nieuw

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. D.

Naar: Swappie

01/03/2024

Beste,Op 4 februari heb ik Iphone 12 mini besteld en 60 euro betaald voor nieuwe batterij.Na 2 weken is de capaciteit van die batterij al geen 100% meer.Terwijl de capaciteit normaal maar na 500 oplaadbeurten daalt.Volgens mij heb ik dus geen nieuwe batterij ontvangen.

Berichten (6)

Swappie

Naar: W. D.

01/03/2024

Hallo ,Bedankt voor het achterlaten van een aanvraag.Dit bericht is een bevestiging dat we je aanvraag hebben ontvangen. Wij streven ernaar om binnen 24 uur (op werkdagen) contact met je op te nemen. Neem contact op via onze chat, e-mail info@swappie.com of via Whatsapp +3197014201913 (ma-vr 8:00-16:00). Hier zijn een paar artikelen waar je wellicht het antwoord op je vraag kunt vinden:s:help.swappie.com/lang/nl/Wij wensen je nog een hele prettige dag!'‹'‹On Friday, March 1st 2024 at 1:23:20 PM klachtenbox@test-aankoop.be

Swappie

Naar: W. D.

01/03/2024

Soms kan de batterijstatus van een iPhone sneller afnemen dan normaal vanwege software, hardware, ingebouwde apps of het gebruik.Ik raad je aan om te proberen je telefoon te herstellen om te zien of dit het probleem oplost. Ga naar Instellingen Algemeen Reset Wis alle inhoud en instellingen. Let op dat dit alle gegevens van jouw telefoon zal wissen, dus zorg ervoor dat je eerst een back\-up maakt. Je kunt een iCloud\-back\-up maken in de instellingen van de telefoon door naar Apple ID \( Je naam\) iCloud iCloud Back\-up te gaan.Ik raad je ook aan om de software van je toestel bij te werken. Dit doe je door te gaan naar Instellingen Algemeen Software\-updateOverigens is een afname van \-1% in batterijconditie volledig normaal en valt onder het normale verloop van de batterij, omdat dit namelijk een gebruiksartikel is. De standaard die hier wordt gehanteerd is een maximaal verloop van \-2% per maand.In dit geval is dit duidelijk niet aan de orde en daarom zullen wij ook niet jouw verzoek accepteren om financiele compensatie uit te keren. Tevens zijn de aantijgingen absoluut niet gebaseerd op de waarheid.Ik hoop je hiermee zo voldoende te hebben gea¯nformeerd. '‹ On Friday, March 1st 2024 at 1:23:25 PM info@swappie.com

W. D.

Naar: Swappie

01/03/2024

De software is up to date.Een daling van capaciteit is normaal na 500 oplaadbeurten en niet na 2 weken. Want vorige Iphone bleef wel na maanden nog steeds op 100%Dus niet akkoord met uw antwoord

Swappie

Naar: W. D.

01/03/2024

Hallo ,Bedankt voor het achterlaten van een aanvraag.Dit bericht is een bevestiging dat we je aanvraag hebben ontvangen. Wij streven ernaar om binnen 24 uur (op werkdagen) contact met je op te nemen. Neem contact op via onze chat, e-mail info@swappie.com of via Whatsapp +3197014201913 (ma-vr 8:00-16:00). Hier zijn een paar artikelen waar je wellicht het antwoord op je vraag kunt vinden:s:help.swappie.com/lang/nl/Wij wensen je nog een hele prettige dag!'‹'‹On Friday, March 1st 2024 at 1:52:09 PM klachtenbox@test-aankoop.be

W. D.

Naar: Swappie

05/03/2024

Intussen is op amper 1 maand de capaciteit al gezakt naar 98%mvg

Swappie

Naar: W. D.

05/03/2024

Hallo ,Bedankt voor het achterlaten van een aanvraag.Dit bericht is een bevestiging dat we je aanvraag hebben ontvangen. Wij streven ernaar om binnen 24 uur (op werkdagen) contact met je op te nemen. Neem contact op via onze chat, e-mail info@swappie.com of via Whatsapp +3197014201913 (ma-vr 8:00-16:00). Hier zijn een paar artikelen waar je wellicht het antwoord op je vraag kunt vinden:s:help.swappie.com/lang/nl/Wij wensen je nog een hele prettige dag!'‹'‹On Tuesday, March 5th 2024 at 10:44:08 AM klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform