Terug

nieuw contrakt zonder dat ik het aangevraagd heb.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Contract

Klacht

R. V.

Naar: Telenet

14/07/2025

Goud ROGER VANWEISENAERE Abonneenummer35670 Ik huurde in juni 2025 een appartement aan de Belgische kust voor een maand. ik stelde daar vast dat er geen internet aansluiting was. Mij dochter vroeg aan Telenet op voor de maand juni 2025 een mobiele hotspot aan .Ik heb de mobiele hotspot en kregen van Telenet en eer ook voor betaald. Bij thuiskomst stelde ik vast dat mijn abonnement was gewijzigd in een nieuw. Dat hadden wij niet gevraagd. Alleen een mobiele hotspot. Mijn nieuw abonnement die Telenet mij nu gegeven heeft is duurder. Ik wens mijn oud abonnement terug.

Berichten (2)

R. V.

Naar: Telenet

29/07/2025

Telenet heeft nog niet op mijn klacht geantwoord.

Telenet

Naar: R. V.

30/07/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-39650557 Beste Meneer, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Deze wed reeds behandeld op 15/07/2025. Mvg, Telenet © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform