Beste Geoffrey,We hebben je klacht goed ontvangen via testaankoop in verband met je tarief.In bijlage de hernieuwingsbrieven die we jou gestuurd hebben op 29-3-2023 en 22-9-2023. Op het moment van je hernieuwing van elektriciteit boden we geen vaste producten meer aan waardoor je bent overgezet naar een variabel product. Bij de hernieuwing van aardgas boden we wel weer vaste producten aan.Op heden heb je een openstaand saldo van 1343,21€. Alvast bedankt om dit te betalen opIBAN BE50 0018 1567 6918 en BIC GEBABEBB met vermelding van de referentie +++005/2870/14504+++. Indien je hier een gespreide betaling voor wenst kan je mij dit bevestigen per antwoord op deze e-mail.Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!Ik wens je nog een prettige dag toe!Met vriendelijke groeten,TomKlantendienst EnecoVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: donderdag 8 augustus 2024 9:45Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.comOnderwerp: Nieuw contract gekregen zonder melding