Beste Ik bestelde op 27 augustus 2023 een nieuwe ps5 bundel met het spel god of war ragnarok voor de prijs van 464 euro. Ik plaatste de leverdatum op 25 september 2023. De verjaardag van mijn zoon.Een week eerder merkte ik op de webshop dat er geen voorraad was en dus contacteerde ik de klantendienst. Via de chat klantendienst adviseerden ze me om te annuleren en een 2e hands artikel te bestellen want de nieuwe zijn niet meer op voorraad en ze weten niet meer wanneer ze op voorraad komen.Ik belde ook met de klantendienst en deze zeiden dat de levering gewoon doorgaat.Vandaag krijg ik het artikel geleverd. De doos was helemaal beschadigd en de ps5 was niet nieuw maar een 2ehands artikel. De seal was er namelijk af.Gezien de doos volledig beschadigd was heb ik het pakket geweigerd.Nu krijg ik van bol.com een mail dat mijn bestelling geannuleerd is vanwege de beschadiging en in mijn geld terugkrijg en een nieuwe kan bestellen.Een nieuwe ps5 kost nu 555 euro zonder een spel dus met een spel kost dit 600 euro minimumIk moet dus bijna 140 euro meer gaan betalen omdat bol com haar leverbelofte niet kan waarmakenZe wisten ook ruim op voorhand dat het artikel niet meer op voorraad was en dus stuurden ze me een 2ehands artikel zoals de klantendienst bevestigde.Dit is een heel smerige praktijkIk bestelde ruim een maand op voorhand men kon het artikel opzij houden. Meermaals zei ik dat het voor de verjaardag van mijn zoon is en nu moet ik mijn belofte brekenIk verlies hier enorm door. Niet alleen vraagt bol.com me nu om een nieuw toestel met spel te bestellen dat 140 euro duurder is maar ik heb ook een abonnement gestart op playstation netwerkMijn zoon zijn verjaardag word verpestMijn bestelling is geannuleerd door de beschadiging en bol wil me geen nieuw toestel sturen aan dezelfde prijs Waardoor ik 140 euro meer moet gaan betalenIk vraag aan bol om dit recht te zetten ik heb alleen aan playstation waardebonnen aan bijna 400 euro gekocht bij jullie plus andere dure toestellen de voorbije maandenIk vind dat ik heel smerig behandeld word nuIk hoop dat bol gewoon een nieuwe ps5 disk versie stuurt met het spel dat ik besteld heb het is niet correct om me alleen maar terug te betalen en te vragen een nieuwe bestell8ng te plaatsen dat zoveel duurder is. Mijn zoon zijn dag is alvast verpestU kan alvast niet ontkennen dat u me een 2ehands artikel stuurde want de ps5 doos was geopend en ongeseald