Terug

Niets zoals gesproken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. P.

Naar: Worldline

21/05/2024

Beste,Eerst en vooral belde ik midden april om een terminal van mij te heractiveren. Een van de werknemer heeft telefonisch alles in orde gebracht maar via e-mail hebben we niets ontvangen. 2 weken later belde ik op 3 mei 2024 terug om te vragen of alles in orde was. Toen hebben ze tegen mij gezegt dat er geen contract was, vervolgens hebben we op dat moment een contract aangesloten voor ons. Op dat ogenblik heb ik ze online getekend en bevestigd. We hebben gesproken ivm met welke pakket ik koos en voor technishe bijstand. Dat het tuurlijk tegen mei moest geactiveerd moest worden. Vandaag bel ik atos worldline en zeggen ze tegen mij dat ik geen technische bijstand heb, dus vandaag/ morgen kan ik geen technieker verwachten. Ik hoor te krijgen dat zij eerst moeten registreren en dan pas zal een technieker komen. Zal tegen volgende week zijn ongeveer. Al een maand lang bezig met een activatie van een betaalterminal. En nog is het niet geactiveerd en geen geldige contact met technischebijstand.Mvg

Berichten (1)

Worldline

Naar: G. P.

11/06/2024

Beste,Wij verwijzen naar onderstaande mail i.v.m. de klacht van Gurkan Parlak.Wij bieden onze excuses aan voor de problemen die uw lid ondervonden heeft.Na analyse van het dossier kunnen wij u bevestigen dat er ondertussen een nieuw contract is opgemaakt met referentie OCT409423.Wij stellen vast dat dit contract nog niet ondertekend is teruggestuurd waardoor het niet geactiveerd kan worden.Gelieve aan uw lid te vragen om dringend het contract ondertekend terug te sturen.Aarzel niet ons te contacteren als u hierover nog meer informatie wenst.Met vriendelijke groeten,Lut Van SchelvergemCustomer Complaint OfficerCustomer ServiceChaussée de Haecht – Haachtsesteenweg 14421130 Brussels - Belgiumworldline.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform