Terug

Niets ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. B.

Naar: DPD Belgium

31/07/2024

Bete, ik heb een bestelling gedaan bij Nassau, zij stuurden een bevestiging van de afhaaldienst Dpd, echter nog niets ontvangen, ik heb contact genomen met Nassau, zij schuiven de verantwoordelijkheid naar dpd, bij dpd weten ze van niets, zij zeggen contact opnemen met de verkoper, dus ik sta niets verder, heb de bestelling betaald en nu, Bestelling 23783 - Goed te keuren door Nassau - Aircokeuring vof

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: R. B.

31/07/2024

Beste Rudy,Wij hebben uw klacht ontvangen via Test Aankoop.Het spijt ons te moeten mededelen dat wij geen zending kunnen vinden met dit DPD nummer 05308819564849. Op 22-07 werd er inderdaad een verzendlabel aangemaakt door de afzender, maar helaas hebben we geen fysiekpakket ontvangen met dit nummer.Indien de afzender het pakket aan onze diensten heeft overgedragen , vragen wij hen vriendelijk om spoedig mogelijk contact op te nemen met het verzendplatform sendcloud. Zodat dit samen met onze diensten kan worden opgelost.Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Wij danken u voor uw medewerking en wensen u een prettige dag toe.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,DPD TeamAnissaCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform