Terug

Niets ontvangen maar volgens PostNL wel thuis geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. S.

Naar: Post NL

02/08/2023

Beste, ik bestelde een smartphone bij Telenet die via PostNL thuis ging geleverd worden. Op het vooropgesteld tijdstip was ik thuis maar niemand gezien of gehoord.Later kreeg ik een mail dat mijn pakket thuis geleverd was inclusief het uur van levering en een krabbel alsof het afgetekend was voor ontvangst.Maar ik heb niemand gezien of gehoord, heb niets ontvangen, heb niets afgetekend, geen briefje in de bus dat het bij buur X geleverd is. Zelf bij de buren aangebeld om te vragen of iemand iets ontvangen heeft. Maar ook zonder succes.Gevolg. Ik ben mooi bedrag kwijt, zit zonder geschenk en door de stress van de hele situatie heb slapeloze nachten.Het enige wat me te doen staat is wachten en wachten. Hoelang wachten? Hoeveel stress nog?PostNL is zelf niet bereikbaar en Telenet wacht achter onderzoek van PostNL.Ik voel me door Telenet behandeld als een dief. Dat na jaren klant te zijn.De enige klantgerichte manier van handelen van Telenet is volgens mij meteen een nieuw toestel bezorgen of mijn centen terugstorten. En dat Telenet het dan verder regelt met PostNL. Nu blijf ik als klant in de kou staan.Tip naar PostNL en alle courierbedrijven. Als je meteen een track&trace kan aanmaken, maak dan ook meteen een QR-code aan dat de courier moet scannen als bewijs dat het pakket geleverd is. Zo kan men niet zelf een krabbel zetten als ontvangstbewijs.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform