Terug

Niets geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: GLS Belgium NV/SA

18/02/2025

Ik heb iets besteld dat via GLS bij Bpost geleverd zou worden. Ik krijg van GLS een bevestiging dat het geleverd was maar kan via qr code en bestellingsnummer niets uit de locker halen. Bpost bevestigt daarop dat er niets is geleverd. GLS is een intern onderzoek gestart en zegt dat mijn pakket niet te vinden is en sturen mij dan door naar de afzender. De afzender bevestigt dat GLS het heeft afgeleverd. Dus sturen ze mij van links naar rechts zonder pakket en geen geld terug. Nu wijst afzender en Bpost naar GLS dus vraag ik mij af hoe GLS dit nog in orde kan krijgen Gcs-404598 Bestellingsnummer 93837219150

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: S. S.

18/02/2025

Beste Ik wens ons alvast te excuseren voor het ongemak. Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een dringend en nieuw onderzoek op te starten Volgens geolocalisatie van zijn camionette was de chauffeur wel op het adres van de Bpost Locker en er is idd een scanning gebeurd. We houden U zo snel mogelijk op de hoogte. Mvg Christine

GLS Belgium NV/SA

Naar: S. S.

24/02/2025

Beste Het pakket werd door GLS gerecupereerd en bij een VIATIM PUNT(buur) geleverd Is op 20/02 op dit adres geleverd : Mvg Christine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform