Terug

nietmachine bij Hubo

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Hubo

08/08/2021

op 23.6.21 kocht ik bij Hubo een nietmachine met 500 nietjes ( in een gesloten plastic verpakking ( artikelnr bij hubo : 933215 )Ik heb die nietjes opgebruikt en wilde nietjes bijkopen. Ik heb diverse malen contact genomen met de klantendienst van Hubo. Blijkbaar zijn er geen losse dozen nietjes te koop van dit merk Premion. Maw ik koop een nietjesmachine voor éénmalig gebruik. Ik voel me duidelijk geflikt. Na mijn laatste telefonisch contact met de klantendienst heeft Hubo me een nietjesmachine met terug 500 Nietjes opgestuurd. Dus ik kan terug 500 nietjes gebruiken. Vindt u het acceptabel dat Hubo een nietmachine verkoopt maar geen losse dozen nieten die gebruikt kunnen worden voor deze machine?dank bij voorbaatmvgJef

Berichten (9)

Hubo

Naar: J. V.

13/08/2021

DATA NOT AVAILABLE

J. V.

Naar: Hubo

14/08/2021

beste Mevrouw Meirsman,Leuk om te lezen dat u het probleem erkent. Maar ondertussen heb ik nog steeds GEEN nietjes. Hoe is het mogelijk dat Hubo een Nietmachine verkoopt met slechts 500 nietjes?(retorische vraag) Bijkomende nietjes zijn blijkbaar niet bij te kopen. Het is zoals u hamers verkoopt met 500 nagels. Nagels opgebruikt en hamer weggooien...En inderdaad, er is mij een nieuwe machine opgestuurd geweest. Dus ik heb nu zelfs 2 machines ZONDER nieten. Moet het nog meer belachelijk zijn??Even concreet nu : ik stel voor dat u mij de nietmachine en de achteraf bijgekochte niet-passende nieten terugbetaalt ( zie mijn bijgevoegde foto) nietmachine 9.99 euro +11.78 en 5.49 euro aan nieten. samen : 27.26 euro.Mocht u niet akkoord gaan, zie ik mij verplicht via Testaankoop naar FOD Economie te stappen en aldaar een klacht in te dienen. Dit spelletje heeft nu al lang genoeg geduurd.mvgVan den Wouwer JozefBrandstraat 162221 Booischot0478 / 340 836

Hubo

Naar: J. V.

26/08/2021

BesteWij hebben onderstaande klacht goed ontvangen.Wij zullen de nietmachine van Dhr. Van Den Wouwer terugbetalen, zo kan hij een andere nietmachine aankopen waarvoor wel nieten beschikbaar zijnMogen we u daarom vragen om het reknr. van de klant door te sturen aub?Wij zorgen dan voor de terugbetaling zodat we dit dossier kunnen afsluiten.Met vriendelijke groetenKatrin MeirsmanSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-318241-1788485-HD------------------------------------------------------------------------------

J. V.

Naar: Hubo

27/08/2021

DATA NOT AVAILABLE

Hubo

Naar: J. V.

27/08/2021

DATA NOT AVAILABLE

J. V.

Naar: Hubo

14/09/2021

beste Hubo,Ondanks uw belofte om mij terug te betalen, is hier nog niet van mijn huis gekomen. Mijn laatste mail aan u dateert reeds van 27.8.21!! Derhalve zal ik Testaankoop morgen hiervan op de hoogte stellen. Ik werk in Brussel en zal langs gaan op hun kantoor nabij Brussel Midi. Ik zal dan ook vragen aan Testaankoop om de praktijken van Hubo ( verkoop van nietmachines zonder bijhorende nieten/ niet uitvoeren van schriftelijke beloftes) op te nieten in één van hun volgende magazines. Ik heb hiervan ALLE bewijzen in handen. Ik vraag mij ook af hoeveel klanten van Hubo hetzelfde meegemaakt hebben als ik!Tot nooit meer!MIJN VORIGE MAIL :"""""Ze werken dus niet op de bewuste machine!!Daarom vraag ik ook terugbetaling van deze nietjes , zijn 11.98 euro extra.totaal terug te betalen : 39.24 euro. Over mijn tijdverlies zwijg ik dan nog.mijn gegevens :Van den Wouwer JozefBrandstraat 162221 BooischotBE 48 9730 5435 8127""""mvgVan den Wouwer JozefBrandstraat 162221 Booischot

Hubo

Naar: J. V.

14/09/2021

DATA NOT AVAILABLE

J. V.

Naar: Hubo

14/09/2021

MIJN VORIGE MAIL :"""""Ze werken dus niet op de bewuste machine!!Daarom vraag ik ook terugbetaling van deze nietjes , zijn 11.98 euro extra.totaal terug te betalen : 39.24 euro. Over mijn tijdverlies zwijg ik dan nog.mijn gegevens :Van den Wouwer JozefBrandstraat 162221 BooischotBE 48 9730 5435 8127""""beste Hubo, hoelang gaat u nog met mijn voeten spelen??Reeds op 27.8.21 heb ik u mijn rekeningnummer medegedeeld, mijn rekeningnummer staat ONDER MIJN NAAM!!en vroeger VANDAAG ( 14.9)heb ik u NOGMAALS mijn nummer medegedeeld!!En nu vraagt u terug naar mijn nummer??????mvg

Hubo

Naar: J. V.

18/09/2021

BesteWij hebben aan onze boekhouding de opdracht gegeven om 39.24 euro. terug te betalen op reknr BE 48 9730 5435 8127Onze excuses voor de vertraging, wij hadden in uw vorige mails het reknr niet opgemerkt.Met vriendelijke groetenKatrin MeirsmanSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-321206-1804266-HD------------------------------------------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform