Terug

Niet zoals beloofd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. C.

Naar: Neckermann

03/08/2022

Beste, wij boekten een reis naar Turkije in het hotel ladonia in kusadasi. Dit werd aan ons verkocht als bestseller en aanrader eenmaal toegekomen was dit 5sterrenhotel een ramp! Het hotel was gedateerd, vocht en schimmel in elke ruimte, gele matrassen en vuile handdoeken, ultra all in hield enkel buffet in dat niet te eten was (lees: hele nacht ziek van geweest) en drank dat niet drinkbaar was (lees: lauw water, goedkope poedercola & pure vodka waren de enige opties). Niemand in het hotel was vriendelijk, enkel tegen Turkse toeristen. Alles was vervallen, zowel binnen als buiten. Zo stond er zelfs een bord aan het balkon dat je er niet mocht op steunen wegens instortgevaar. In de kamer vielen de plinten van de muur, niet werkende airco, en ga zo maar door... De 5 sterren kregen ze jaren geleden en werd nooit meer gecontroleerd, in België wordt zo'n hotel per direct gesloten qua hygiëne en veiligheid!! Mijn partner heeft hiervoor een hele dag gebeld naar Neckermann, want het hotel zelf weigerde iets te doen. Hierdoor heeft hij een telefoonrekening van €108,15 puur om onze reis te redden. Er werd ons verteld dat wij eigenlijk de eerste klanten waren die via Neckermann naar dat hotel gingen... tot daar het verhaal van bestseller. De optie werd aangeboden om te veranderen van hotel. Natuurlijk hebben we wie genomen, want in dit hotel blijven was geen optie aangezien we ondertussen al anderhalve dag amper iets gegeten hadden en ziek waren van hetgeen we dan toch gegeten hadden. Om te veranderen van hotel moesten we nóg eens €130 opleggen en de taxi (€8) zelf betalen!! Zo betaalden we eigenlijk €216 éxtra bovenop een dure reis die zijn geld helemaal niet waard was en waarbij we ondertussen al 2,5 van de 8 dagen kwijt waren aan regelingen treffen om te kunnen verhuizen. Wij verwachten op zijn minst een terugbetaling van deze kosten en een compensatie van de 2,5 dagen die we kwijt waren door de slechte advertering. Mijn partner is bewust naar een reisbureau gegaan om te boeken ipv online zodat alles zeker in orde zou zijn en dan komen we zoiets tegen... Een duidelijk teken dat Neckermann zijn hotels niet natrekt vooraleer aan te bieden. Onze reisbestemming ging tussen turkije of mallorca, het was op sterk aanraden van Neckermann dat we uiteindelijk dat hotel in turkije kozen. Wij reizen alvast nóóit meer met Neckermann.

Berichten (5)

Neckermann

Naar: I. C.

09/08/2022

Beste,Wij bevestigen hierbij goed ontvangst van je mail.Laat ons toe dit grondig door te nemen.Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.Met vriendelijke groet,EllenNeckermann Service Centerwww.neckermann.be____________________

Neckermann

Naar: I. C.

12/08/2022

DATA NOT AVAILABLE

I. C.

Naar: Neckermann

16/08/2022

Beste Ons rekeningnummer is BE12 0637 3850 5592. Met vriendelijke groetenIne

I. C.

Naar: Neckermann

03/09/2022

BesteWe kregen nog steeds geen antwoord alsook geen vergoeding zoals jullie aanboden. Wij zouden graag dit hoofdstuk afsluiten, maar dit lukt niet als jullie een gedeeltelijke oplossing aanbieden en vervolgens niets meer van jullie laten horen. MvgIne

Neckermann

Naar: I. C.

07/09/2022

Beste,Mogen wij vriendelijk verzoeken onze alsook uw klant van het geboden antwoord op 12/8 op de hoogte te stellen.Wij krijgen melding dat er nog steeds geen antwoord op de klacht kwam, wat niet correct is.Met vriendelijke groeten,EllenNeckermann Service Center


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform