Beste, wij boekten een reis naar Turkije in het hotel ladonia in kusadasi. Dit werd aan ons verkocht als bestseller en aanrader eenmaal toegekomen was dit 5sterrenhotel een ramp! Het hotel was gedateerd, vocht en schimmel in elke ruimte, gele matrassen en vuile handdoeken, ultra all in hield enkel buffet in dat niet te eten was (lees: hele nacht ziek van geweest) en drank dat niet drinkbaar was (lees: lauw water, goedkope poedercola & pure vodka waren de enige opties). Niemand in het hotel was vriendelijk, enkel tegen Turkse toeristen. Alles was vervallen, zowel binnen als buiten. Zo stond er zelfs een bord aan het balkon dat je er niet mocht op steunen wegens instortgevaar. In de kamer vielen de plinten van de muur, niet werkende airco, en ga zo maar door... De 5 sterren kregen ze jaren geleden en werd nooit meer gecontroleerd, in België wordt zo'n hotel per direct gesloten qua hygiëne en veiligheid!! Mijn partner heeft hiervoor een hele dag gebeld naar Neckermann, want het hotel zelf weigerde iets te doen. Hierdoor heeft hij een telefoonrekening van €108,15 puur om onze reis te redden. Er werd ons verteld dat wij eigenlijk de eerste klanten waren die via Neckermann naar dat hotel gingen... tot daar het verhaal van bestseller. De optie werd aangeboden om te veranderen van hotel. Natuurlijk hebben we wie genomen, want in dit hotel blijven was geen optie aangezien we ondertussen al anderhalve dag amper iets gegeten hadden en ziek waren van hetgeen we dan toch gegeten hadden. Om te veranderen van hotel moesten we nóg eens €130 opleggen en de taxi (€8) zelf betalen!! Zo betaalden we eigenlijk €216 éxtra bovenop een dure reis die zijn geld helemaal niet waard was en waarbij we ondertussen al 2,5 van de 8 dagen kwijt waren aan regelingen treffen om te kunnen verhuizen. Wij verwachten op zijn minst een terugbetaling van deze kosten en een compensatie van de 2,5 dagen die we kwijt waren door de slechte advertering. Mijn partner is bewust naar een reisbureau gegaan om te boeken ipv online zodat alles zeker in orde zou zijn en dan komen we zoiets tegen... Een duidelijk teken dat Neckermann zijn hotels niet natrekt vooraleer aan te bieden. Onze reisbestemming ging tussen turkije of mallorca, het was op sterk aanraden van Neckermann dat we uiteindelijk dat hotel in turkije kozen. Wij reizen alvast nóóit meer met Neckermann.