Terug

Niet willen inchecken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Instappen

Klacht

J. M.

Naar: Brussels Airlines

23/06/2025

Beste, Op 16/05/2025 zouden wij (man en 2 kinderen) vertrekken naar Malaga met Brussel Airline. Vlucht zou opstijgen om 6h20 Wij waren ruim op tijd op de luchthaven. Wij waren in de rij aan het aanschuiven. Maar omdat er maar 2 balies open waren, hebben we meer dan een uur in de rij moeten aanschuiven tot het ons beurt was. Werden wij geweigerd om in te checken omdat we zogezegd niet op tijd aan de gate gingen geraken. We werden weggestuurd naar hun info balie van Brussel airline. Ze hebben zelf toegegeven dat ze onderbemand waren. Wij zijn dan genoodzaakt geweest om terug nieuwe vliegtickets te kopen ter waarde van bijna 700€ We hebben een klacht ingediend maar we krijgen als reactie dat wij ons niet hebben aangemeld aan de gate. Door terug te mailen krijgen we geen reactie meer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform