Achterband van fiets stuk. Fiets aangekocht bij Itek lanklaar. Te voet naar itek lanklaar gegaan om te herstellen. Hersteldienst dicht omdat het te druk was???? Begrijpen wie begrijpen kan. Gevraagd of ze de fiets willen binnenzetten zodat we weer niet te voet naar huis moesten. Ging niet want er kon geen bonnetje gemaakt worden. Leg me eens uit wat er zo moeilijk is aan een bonnetje maken. Gewoon opschrijven achterband stuk en telefoonnummer noteren zodat ze kunnen bellen wanneer fiets hersteld is. Het zou te druk zijn en dat ging niet. Leg me dan eens uit waarom er iemand van de service buiten zit te borstelen als het zo druk is. En waarom er niemand aan de kassa een bonnetje kan uitschrijven??? Zo moeilijk is het niet om een bonnetje uit te schrijven. Ze stonden toch met 2 aan de kassa. Waar er 1 iemand niets aan het doen was. Alleen lekker kletsen en wat telefoons opnemen. Ik denk dat de mensen verder helpen meer opbrengt dan gewoon de mensen terug naar huis te sturen. Niet iedereen werkt maar gewoon 8 uren per dag. Zaterdag is de enige dag dat jullie open zijn binnen mijn werkuren of gaan jullie de winkel openhouden tot savonds 21:00 en smorgens al om 7:30 openen. Er zijn mensen die met plezier meer werken dan 8 uur en daarom mensen helpen en niet zomaar wegsturen. Mijn dochter heeft haar fiets nodig om naar school te gaan. En nu kunnen we nog eens wachten tot volgende week zaterdag??? Of helpen ze ons dan weer niet verder… doe iets aan jullie organisatie en als er iemand niet aanwezig is bij de service, zorg dan voor vervanging… of zijn jullie echt niet bekwaam om een bonnetje uit te schrijven en mensen verder te helpen. Kan dit echt maar 1 persoon doen???