Terug

Niet willen aanvaarden van een schade aan de geleverde koelkast

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: Elektro Loeters N.V.

29/06/2021

Beste, ik heb vrijdag avond 25 juni een koelkast geleverd gekregen van Elektro Loeters. De mannen hebben het zelfs niet binnen kunnen krijgen door de deur (past erniet door volgens hen, ze deden gewoon geen moeite) daarom hebben ze het achtergelaten en waren meteen weg. Ik hen het dan zelf binnen moeten steken door mijn raam. Nadat hij binnenstond merkte ik dat er een duidelijk schade was naast de display. Ik maakte er meteen een foto van en heb het doorgestuurd via mail. Daar kreeg ik geen antwoord op. Na meerdere keren bellen naar de winkel wouden ze het niet aanvaarden en was ze schade zogezegd vanmij (dit is onmogelijk omdak we verbouwen en mi huis helemaal leeg staat dus kon nergens tegen gebotst zijn. Ook de hoofdkantoor nam mij niet serieus en verbond mij telkens terug met de verkoper. Hij gaf eerst aan dat hij de toestel heeft “verpakt” (was half open) en dat er geen schade was. Wanneer ik bleef bellen begon hij de schade op mij te steken en een ander keer dat wij die zo hebben gezien en gekocht. 3 keer een ander verhaal dus. Ik heb het toestel niet gezien in de winkel zelf, ik zag die op de computer in Elektro Loeters Lederberg en zij hebben de aankoopbon overgeschreven naar Oostakker omdat daar de toestellen die ik wou op voorraad waren. Ze bieden telkens 5% korting aan op mijn volgende aankoop. Hier ben ik niets mee ik wil hier zeker niets meer aankopen. Ze zeiden dat ze nog 7-8 stuks op voorraad hadden ik wil een nieuw toestel zonder schade aan, ik betaal geen € 744 voor een toestel met DUIDELIJKE schade op de voorkant.

Berichten (4)

I. D.

Naar: Elektro Loeters N.V.

16/07/2021

17dagen voorbij en nogsteeds geen antwoord

Elektro Loeters N.V.

Naar: I. D.

17/07/2021

besteDeze klant is onterecht.Bij levering *paste het toestel niet door de voordeur* van het huis, wijkunnen een toestel helaas niet door een raam heffen omdat we geen risicowillen lopen op schade.Dank UMet vriendelijke groetenSofieElektro Loeters059/33 16 25Op vr 16 jul. 2021 om 20:06 schreef

I. D.

Naar: Elektro Loeters N.V.

14/08/2021

Deze klacht is zeker NIET onterecht. Er werd steeds iets anders gezegd om de schade op ons te steken. Er is ook schade rondom het toestel van een transportriem, de duidelijke schade aan de voorkant is dus zeker ook daardoor. Later werd er aan de telefoon gezgd dat wij het zo hebben gezien en gekocht. We hebben het toestel op de computer bekeken en zo hebben ze her besteld uit de andere winkel.

Elektro Loeters N.V.

Naar: I. D.

14/08/2021

BesteBij levering *paste het toestel niet door de voordeur* van het huis, wijkunnen een toestel helaas niet door een raam heffen omdat we geen risicowillen lopen op schade.Dank UMet vriendelijke groetenSofieElektro Loeters059/33 16 25Op za 14 aug. 2021 om 15:20 schreef


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform