Terug

niet wettelijke betaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

L. G.

Naar: BOOKING.COM

14/05/2025

Geachte mevrouw/heer, Op [datum] heb ik bij u een reis/verblijf geboekt met boekingsnummer [REFERENTIE]. Op [datum] liet u mij weten dat u: - aan mijn boeking volgende wijziging aanbrengt: [BESCHRIJVING WIJZIGING]. Hier ging ik niet mee akkoord. - mijn boeking annuleert. Op [DATUM] vroeg ik om de terugbetaling van [BEDRAG] euro. Dit weigert u nog steeds op de dag van vandaag. Ik vraag u daarom nogmaals om binnen de [X] dagen het bedrag van [X] euro op mijn bankrekening te willen betalen. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Bij gebrek hieraan, zal ik alle mogelijke stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bevestiging boeking • Kopie betalingsbewijs • Kopie mededeling wijziging/annulering

Berichten (3)

BOOKING.COM

Naar: L. G.

15/05/2025

------------------------------------ Alara S. (CS Global) 15 mei 2025 10:55 CEST Your ref: @@REF_ID@ef9a366edae449d632@REF_ID@@ Our ref: Ludo Gielis Dear Sir/Madam, Please be advised that we need some more information in order to identify the reservation and investigate the claim. We kindly ask that you provide the following information so we can assist you further: Confirmation number and PIN Email address used to make the reservation Accommodation name and location Check-in and check-out dates The attachments mentioned as we were unable to view the attachments included in your original email If you send us proof of payment, please make sure it includes: The transaction date, amount and currency The merchant name (who the charge is from) We kindly ask you to never include: Other transactions in the statement that are not related to your claim An image of your credit card or your full credit card number We look forward to hearing back from you with the requested information. Kind regards, Alara S. CS Senior Relations Specialist Booking.com Customer Service Center (Netherlands) B.V. Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [1VEZXP-MMENE]

L. G.

Naar: BOOKING.COM

15/05/2025

ludo gielis1@hotmail.com 3 4 mei hotel geusthoust oude markt oude markt 24 8900 ieper bevest . nr. 4706146607 pin 8418

Bemiddeling door Testaankoop 15 mei 2025

BOOKING.COM

Naar: L. G.

16/05/2025

------------------------------------ Alara S. (CS Global) 16 mei 2025 17:02 CEST Your ref: @@REF_ID@ef9a366edae449d632@REF_ID@@ Our ref: 47061466074458363665 Dear Sir/Madam, In response to the above-referenced claim, please find attached our statement. We hope and trust to have informed you sufficiently. Please respond to the current message (cs.relations.emea@booking.com) for future correspondence on this file. Kind regards, Alara S. CS Senior Relations Specialist Booking.com Customer Service Center (Netherlands) B.V. Copyright © 1996–2025Booking.com. All rights reserved This e-mail was sent byBooking.com, Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Netherlands [1VEZXP-MMENE]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform