Beste, Onze combi-ketel (water + verwarming) van Remeha (Tzerra M 35/40c plus) is nieuw (0.5 jaar oud) en geeft een storing. Op 23 september is dit aan Remeha gemeld. Op dit moment hebben we geen verwarming of warm water meer. Vroegste afspraak was 4 oktober. De maximale buitentemperaturen tussen 23 september en 4 oktober schommelden rond de 12 graden Celsius. Tijdstip van interventie (zelfs dagdeel) kon niet worden meegedeeld. Ik heb een hele dag verlof moeten nemen om beschikbaar te zijn, mijn job laat het niet toe flexibel te werken. Ik heb Remeha die dag 3 x gecontacteerd om te vragen of de technieker nog ging langskomen, omdat ik me zorgde maakte aangezien het al namiddag was. Eerste keer (13:16H) kreeg ik te horen dat de technieker spoedig ging langskomen, hij zou onderweg zijn. Tweede keer (16:38H) kreeg ik te horen dat de technieker me ging terugbellen. Derde keer (17:14H) was het kantoor gesloten en kreeg ik een callcenter aan de lijn dat me vertelde dat ik maandag maar eens moest terugbellen, het weekend was begonnen. Een andere optie was een online formulier invullen voor een nieuwe afspraak. Ik bel naar Remeha Nederland (17:22H) om te vragen of ze me daar kunnen verderhelpen. Dit kantoor is nog wel open. Tevergeefs, hoewel we slechts op 20 minuten van Nederland wonen, kan Remeha Nederland geen interventies in Belgie doen, zelfs niet in noodgevallen. Conclusie: hele dag thuis geweest en de technieker laat het na me zelfs in te lichten over het feit dat hij niet langskomt. Gevolg: weer een weekend zonder warm water of verwarming bij temperaturen rond de 10 graden Celsius.Maandagochtend, 7 oktober, hoop ik natuurlijk op een telefoon van Remeha of de technieker om zich 1) te verontschuldigen, 2) een nieuwe afspraak te maken zo spoedig mogelijk. Maar niets is minder waar, geen bericht van Remeha. Ik besluit zelf te bellen, want we zitten namelijk al sinds 23 september zonder verwarming en warm water. De mevrouw van de planning wil me opnieuw een afspraak geven. Voorrang kan ik niet krijgen, de agenda zit namelijk overvol. Mensen die dus eerst na mij in de rij stonden, staan plots voor mij in de rij. Ik mag achteraan weer aanschuiven. Eerstvolgende gaatje in de planning is 10 oktober. Ik probeer de dame uit te leggen dat we zonder warm water EN verwarming zitten sinds 23 september, maar dit is nog wel even te verdragen volgens haar. Andere mensen gaan voor. Het feit dat de technieker vrijdag niets heeft laten weten is volgens haar een jammerlijk misverstand. Ik vraag haar een schriftelijk bevestiging (via mail) op te maken dat de technieker donderdag zal langskomen. Dit doet ze niet. Ik kan zelfs niet donderdag als eerste op de planning komen te staan, dus als de eerdere afspraken uitlopen, kan het weer zijn dat ik geen technieker aan de deur zie. Dit begint een eindeloos verhaal te worden. Momenteel is er geen oplossing. Vriendelijke groeten,