Terug

niet werkende telenetdienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. S.

Naar: Telenet

01/09/2023

Beste op 04/08/2023 ben ik bij telenet overgegaan van Wigo naar One3.Tijdens de installatie zou er bij telenet iets fout gelopen zijn.Sinds die dag kunnen wij binnen mijn gezin met onze smartphones niet meer bellen en hebben wij geen mobiel internet meer.We zijn nu 01/09/2023 en het probleem is nog steeds niet opgelost.Ik heb meerdere keren contact gehad bij de klantendienst maar niemand kan mij een duidelijk antwoord geven.Ik heb ook een klacht ingediend via de ombudsman van telecommunicatie.Mijn probleem zou nu op de dienst mediation van telenet liggen maar het word niet opgelost.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform