Terug

Niet werkende schoksensor

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Verisure

24/06/2022

Op 13 juni ging het alarm aanhoudend af en bleek er een schoksensor stuk te zijn.Ik werd op geen enkele manier verder geholpen terwijl ik in het buitenland zat. De voicebox bleef constant lawaai maken, de schoksensor bleef ook constant een alarm geven. Er zou pas op vrijdag een technieker kunnen komen. Deze heeft afgebeld en kon pas maandag komen. Ook dan is deze niet komen opdagen.Op 24 juni is er dan iemand langsgeweest met de melding dat het in orde is.Tot onze grote verbazing is dit niet zo.De schoksensor geeft constant aan dat het raam open is, terwijl het dicht is. Hierdoor kan het alarm niet opgezet wordenGraag een technieker die dit kan oplossen, alsook een compensatie voor een niet werkend alarm sind 13 juni.

Berichten (1)

Verisure

Naar: B. V.

28/06/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform