Fiets verkregen in juli 2019. Over het algemeen fietste dit zeer aangemaan tot de vele problemen begonnen op te spelen:- Augustus 2019: 2x nieuwe riem laten steken mits afbreken (zou normaal tussen de 5000 en 10 0000km aan moeten kunnen) nu telken na 150km kapot. (fiets 2x 1week aan de kant)- September 2019: problemen met connectie/batterij. Nieuwe batterij gekregen (fiets 1 week aan de kant)- oktober: nieuwe controller gestoken en torque sensor omdat ik (door de koude zeiden ze) problemen ondervond met de ondersteuning die op willekeurige momenten afsprong en na verloop van tijd gewoon helemaal uitviel. - heel deze maand niet kunnen fietsen en aanhoudend bij de CS blijven hameren op reparatie. Nieuw achterwiel opgestuurd en werd vervangen, hierna werkte hij terug. (fiets 4 a 5 weken aan de kant)Een kleine 6maand heb ik even zorgeloos kunnen rijden.- juli 2020 : Wederom (dit keer na 4000km) een kapotte riem- December 2020: Weer nieuwe riem- Januari 2021: Een hele discussie met de Customer Service waarbij ik zei dat de sensorkabel binnenin kapot was. Veel foto's doorgestuurd waarop dit duidelijk was. De persoon in kwestie dacht het echter beter te weten en stuurt me de verkeerde kabel op. Na dat de hersteller langs kwam, werd het probleem dus niet opgelost. Hierna moest ik wederom met dezelfde persoon zeggen dat hij andere onderdelen moest opsturen om het op te lossen. Tijd die m'n fiets aan de kant stond: 4 weken- Februari 2021: Controller + sensor kabel (degene die ikzelf initinieel al voorstelde) worden opgestuurd, hersteller kwam langs en repareert de fiets (eindelijk). Ietsje later brak er dan weer een stukje van de motor cover waarna deze ook moest worden opgestuurd en hersteld. (fiets 10 dagen aan de kant)- Maart 2021: Riem wederom kapot (fiets 6 dagen aan de kant)- April 2021: Aanhoudende problemen met de elektrische ondersteuning, nadat 2 reparaties (3 onderdelen vervangen door herstellers) niet hielpen stuurden ze me een nieuwe controller en volledig achter wiel - Mei 2021: Nadat voorgaande herstellingen niet hielpen en mijn fiets nog steeds niet deed wat die moest doen, kreeg ik na veel zagen als eerste in België een refurbished bike opgestuurd. Vanzelfspreken dat deze (even) werkte. (Hier 7 weken niet kunnen fietsen)- Juni 2021: Torque sensor kabel brak af (tijdens herstelling spatbord) (fiets 1 week aan de kant)Hierna terug kleine 6 maand kunnen fietsen zonder problemen.Februari 2022: Torque kabel terug kapot (kabels zijn over het algemeen van zeer erbarmelijke kwaliteit en samen met de zeer slechte bekabeling (zeer veel scherpe onderdelen waaraan die zich kan snijden en het ontwerp in het algemeen zorgen dus voor de veelvuldige vervangingen) Na de vervanging van de kabel, probleem nog niet opgelost. Er is wederom een nieuwe controller nodig.Controller was ook (wederom) niet het probleem. Alle tests waren positief maar de fiets werkt nog steeds niet. Oplossing, nieuw achterwiel (fiets 6 weken aan de kant)(In totaal werden hierbij 8 onderdelen van de fiets vervangen, sommige zelfs 2 of 3 keer)In april 2022 werd mijn cowboy in Gent gestolen. Met behulp van vrienden en politie (en de ingebouwde gps tracker) deze terug kunnen vinden. Dieven in kwestie hebben ze fiets goed toegetakeld. - Mei 2022: Door een klein onderdeel dat afbrak in de achterwiel motor, werd mijn torque kabel volledig in 2 gekrakt. Na 2 reparaties werd het probleem nog niet gevonden. Op aanvraag met de Cowboy fiets naar het herstelcentrum in Brussel afgezakt (met de trein). Voor een algemeen onderhoud (dat 2uur zou duren). Na 2uur nog geen bericht. Er werd 4u aan mijn fiets gesleuteld (zonder dat m'n me hier van op de hoogte bracht). Na deze 4u werkte de fiets wel terug (even) naar behoren. -Juni 2022: terug naar af. Ondersteuning valt weer weg en ze sturen me dit keer 5 onderdelen op. Reparatie geslaagd maar van korte duur (fiets 2 weken aan de kant)- Juli 2022: Wederom problemen met de ondersteuning, haperend met bij verloop van tijd volledig wegvallen van elektrische ondersteuning. Ik sta op die moment 26km van huis om 3u 's nachts en wacht er me een fietstocht van 90min die resulteert in het volledig kapot en bezweet thuiskomen (dat was dan nog het minste van mijn zorgen). datum van melding 22/07/2022- Juli 2022: Ze sturen me na deze (kwade) melding terug 3 onderdelen op -Juni 2022: Hersteller Wim, die ik ondertussen al goed ken en me zelfs al wist verhuizen, komt deze maken. Doet er alles aan, en steekt zelfs nog onderdelen van eigen voorraad in de fiets. Fiets werkt nog steeds niet en ze stellen me voor om een nieuw achterwiel te steken. - Augustus 2022: Achterwiel kwam eindelijk toe maar het afspreken met een technieker loopt in de zomer heel stroef. Eerste mogelijk afspraak 29/08 (nog 2 weken wachten). Ik besloot dus het achterwiel (met succes) er zelf op te leggen maar de fiets wil nog steeds niet elektrisch ondersteunen. Ik zit volledig met de handen in het haar!Via de Customer Service (dit gebeurt steeds via de app van Cowboy zelf) zwaaien ze er ondertussen met de pet naar. Ze willen me geen nieuwe/refurbished fiets geven. Ondertussen heb ik al voor meer dan €3000 aan onderdelen toegestuurd gekregen (waarvan ik €200 heb betaald) zonder succes. Van de 37 maanden dat ik deze fiets bezit, heeft die al minstens 12 maanden aan de kant gestaan. Ik heb het volledig gehad met de kwaliteit en de communicatie van dit bedrijf/product. Ze weigeren ook om me in contact te zetten met een supervisor of manager waardoor ik genoodzaakt ben deze zaak tot bij jullie te brengen.Customer service en herstellers zijn steeds vriendelijk en behulpzaam maar zorgen in dit geval nooit voor de juiste oplossing, namelijk een rijdende fiets die langer dan 10ritten zonder mankement kan rijden. Alle invoices werden sinds 2019 bijgehouden in de mailbox. Account/fietsgegevens: demaeyer.christof@gmail.comMacadress:C1:59:36:7E:E1:04Serienummer: CBFM19E01969totaalkm: 11.951,7km