Terug

Niet werkende digitale meter.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: FLUVIUS

28/10/2023

Beste,Op 4 April 2022 werd er een digitale meter geïnstalleerd op mijn adres, deze heeft maar een paar maand gewerkt.Ik heb voor dit probleem contact opgenomen met Fluvius, als antwoord kreeg ik dat het mogelijk is omdat er een slecht telecombereik is en dat daardoor de digitale meters niet werken.!Na verschillende emails naar Fluvius is het probleem nog altijd niet opgelost!Ik moet mijn meterstanden zelf doorgeven via internet.Ik kan geen gebruik maken van Boxx van Engie, geen gebruik maken van de Engie app, geen maandelijkse afrekening aanvragen van mijn verbruik, dus ik betaal een schatting van mijn verbruik.En ik kan mijn piekvermogen niet digitaal koppelen zodat ik geen energietest kan doen.!GRAAG EEN OPLOSSING VOOR DIT PROBLEEM!

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: M. D.

15/11/2023

BesteWanneer een digitale meter staat opgesteld in een sterk gea¯soleerde ruimte of wanneer door een technische storing de verbinding met het mobiele netwerk uitvalt, kan het gebeuren dat de meter geen verbruiksgegevens doorstuurt. Dat heeft gelukkig geen effect op je data zelf. De meter registreert je gegevens wel, maar kan deze niet doorsturen.Meer info vind je op s:www.fluvius.be/nl/meters-en-meterstanden/digitale-meter/communiceert-nietJe bezorgde ons reeds je gegevens online ? Nadat je je contact- en metergegevens hebt doorgestuurd, analyseren we je vraag. Dat kan spijtig genoeg even duren.We danken je alvast voor je geduld.Vriendelijke groetenE Aerts s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform